Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Den Buicken vant jeg, mener jeg... :)!

Hvor? Hvilken modell er den? Leter etter en ->1980 for å delta på de muskelbil løpene, orker ikke koste på noe på en challenger osv :P

Brukte nettop 170 000 på å trimme en TVR Speed 6, den blei vill 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ser jeg ligger dårlig an i forhold til dere :D Tok 3 av lisensene i går kveld, ble noe gull. Satte meg en grense på å prøve maks 3 ganger viss jeg ikke var fornøyd. Sleit litt med den sisste på iC, der man skal kjøre to runder på Rome med den gammle Ferrari dritten! Det ble noen knakelyder i kontrollen da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på det var i Classic Muscle Car Championship i amatør serien..

Aaahh, høres logisk ut :P Jeg tenkte å få fatt i bilen for å bruke den på dette løpet ...

Ser jeg ligger dårlig an i forhold til dere :D Tok 3 av lisensene i går kveld, ble noe gull. Satte meg en grense på å prøve maks 3 ganger viss jeg ikke var fornøyd. Sleit litt med den sisste på iC, der man skal kjøre to runder på Rome med den gammle Ferrari dritten! Det ble noen knakelyder i kontrollen da! hehe

Jeg har bare A 8)

Kjøp ratt, øker kjøregleden med hundre hakk! På vanlige bilspill har jeg aldri benyttet meg av rattet, men på det her er det virkelig som natt og dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke bruke penger på ratt, har et sånnt Force Feedback greier fra 1800-pil og bue. Det blir lite brukt, dessuten liker jeg å ligge henslengt når jeg spiller :P hehehe!

Merker godt at det er mye på det spillet som hadde vert lettere om jeg hadde hatt ratt ja, så det hadde nok blitt mye mer morro.

Fanatec, er det de som har det Porsche greiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...