SSM Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Funker 6 trinns H girspak også da? Kommer jo ikke på mer enn 3100,- inkt frakt, DET er jo billig! høhø
oddis Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg håper du kjøpte med Clubsport pedalene. De gjør det verdt hver krone..
CV-Erik Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Man kan vel bruke 6trinns H gir også ja! Mener å ha sett folk bruke det. Og man trenger ikke trykke trekant for og aktivere clutchen lenger heller! Det måtte man i GT5 Prologue
noekult Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Faen så vanskelig det var å vinne den Yaris-cup driten! Helvetes lopper. Jeg gadd ikke kjøre den dumme cupen jeg.. Ble kjørt fra med en gang, de yarisene dems gikk jo mye bedre! haha Jeg måtte trimme driten med turbo og eksosanlegg inkl. ny katasylator, og oppgradere dempere og bytte luftfilter også, før jeg i det hele tatt fikk sjanse til å henge med dem. Det var vanskelig å vinne da også (jeg vant med 0.0084 sekunder eller no lol)... Holder fortsatt på med Beginner -- fikk ikke tid til å spille før i dag
CV-Erik Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Ikke faen om jeg bruker så mye penger på en dum Yaris!
Ostnes Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Faen så vanskelig det var å vinne den Yaris-cup driten! Helvetes lopper. Jeg gadd ikke kjøre den dumme cupen jeg.. Ble kjørt fra med en gang, de yarisene dems gikk jo mye bedre! haha Jeg måtte trimme driten med turbo og eksosanlegg inkl. ny katasylator, og oppgradere dempere og bytte luftfilter også, før jeg i det hele tatt fikk sjanse til å henge med dem. Det var vanskelig å vinne da også (jeg vant med 0.0084 sekunder eller no lol)... Holder fortsatt på med Beginner -- fikk ikke tid til å spille før i dag Samme her, måtte trimme for alt jeg hadde av penger.. Men nå ser det ut til at jeg blir rik da
Eksos Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Faen så vanskelig det var å vinne den Yaris-cup driten! Helvetes lopper. Er jo bare å trimme! Jeg hadde en Yaris Cup bil med 199 hester, full vektreduksjon og full pakke ellers, kjørte ifra dem på startlinja
CV-Erik Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg fant ut hvordan man lett vinner den Yaris cupen! Stikk til bruktbil forhandlern, og kjøp VITZ RS Turbo og trim den litt! Da eier du alle de andre! De fleste av Yarisene som kjører i det løpet er slike RS Turboer
OLEZZ Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Bare meg som synes at lyden er helt forkastelig? Elendig lyd på bilene.
Eksos Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Bare meg som synes at lyden er helt forkastelig? Elendig lyd på bilene. Kjører du med DTS og full pakke? eller bare tv-lyd?
OLEZZ Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 TV, men likevell. Forza har jo mye bedre lyd, selv med tv.
CV-Erik Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Kan ikke si at lyden er noe spesielt rå nei, og noe som er mongo er at du må jo bak bilen for og høre eksosen i det heletatt! Om du sitter inni eller foran, så hører du jo bare kjedelig hvining fra motorn..
OLEZZ Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg overdriver ikke når jeg sier at enkelte av cpu bilene høres ut som et bilspill fra ps1.
lienback Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Nå har jeg spilt en stund og spillet blir bedre og bedre Villeste bilen jeg har nå er en blodtrimmet bmw m5, med 700hk å helt syyyyyke lyd Er lvl 17, gleder meg til 20+, da blir det f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå