Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Får ikke helt til å mestre den driftinga jeg, kanskje jeg har for mye gamp?

Kaller meg Eksos på PSN forresten, legg meg til den som vil ;)

Skal gjøre det, men legg meg til på msn da, så kan vi preka litt! 8)

Jeg har ikke blokka deg, nei... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har klart Gran Turismo All Star på Expert Series?

Det er det vanskeligste løpet jeg har kjørt, har ennå ikke vunnet.. Sikkert prøvd 100 ganger! :P Kjører bugatti veyron med byttet girkasse. La fort merke til at jeg trengte akselerasjon i det første løpet! Men fy faen som dem kjører....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig veyron'en så bra til slike løp da? Jeg har ikke fått låst opp dette løpet enda, har ikke fått spillt nok siste dagene :(

Greitnok att veyron går bra rett frem, men i svingene er den jo som en gammel amerikaner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt Special løpet Grand Tour? Tuscan night. Helt SYKT!!!

Hehe, her merka jeg fordelen med min 32" CRT tv xD Så absolutt ingenting, måtte bare safe meg inn til en svak tredjeplass..

La deg forresten til på msn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjørt Special løpet Grand Tour? Tuscan night. Helt SYKT!!!

Hehe, her merka jeg fordelen med min 32" CRT tv xD Så absolutt ingenting, måtte bare safe meg inn til en svak tredjeplass..

La deg forresten til på msn ;)

Kjørte på full lyd på det løpet, det råeste jeg har kjørt så langt! :D Det har jeg ikke merka noe til, må nok legge til deg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig veyron'en så bra til slike løp da? Jeg har ikke fått låst opp dette løpet enda, har ikke fått spillt nok siste dagene :(

Greitnok att veyron går bra rett frem, men i svingene er den jo som en gammel amerikaner :P

Hehe :P Veyronen funket bra egentlig, bare den som holder følge med bilene... Skal prøve med M5en min nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P Veyronen funket bra egentlig, bare den som holder følge med bilene... Skal prøve med M5en min nå :lol:

Hvor mange hester har en fulltrimma M5? har ikke testa den enda 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hester har en fulltrimma M5? har ikke testa den enda 8)

Ding 20 :D

Min M5 har nesten 700hk og og en deilige lyd.. Den går sinnsykt bra ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...