S.Hafsmo Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Fikk juleklang allerede i går. med japan-heismusikk-vri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Får man ikke noe bonus greier for og logge på GT5 i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Tror ikke jeg fikk noe ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Jeg skal begynne på GT5 på nytt nå. Bør jeg begynne på B-spec med en gang også?Kan man la B-spec gå i bakgrunnen mens man spiller A-spec? B spec er en genial måte å få penger og biler på. Har spart meg opp over 1mill ved å la maskin kjøre mens jeg holder på i leiligheten... Nei, kan ikke la b spec gå i bakgrunn mens man spiller. Aight. Kjekt når man er bortefra maskina i noen timer Usj, level 2 og det forpulte Yaris racet igjen... Hurra... Edit: http://gizmodo.com/5717149/this-gran-tu ... n-the-game Hot stuff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Får man ikke noe bonus greier for og logge på GT5 i dag da? Jeg fikk 5 museum cards og 5 paint items Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Har ikke sett at noen har skrevet noe om det i denne tråden, men man FÅR en bil fra samme år som du er født på bursdagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Mente og ha lest på GTPLANET at hvis man gikk på ps store elns i dag så skulle man kunne laste ned 3 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Har ikke sett at noen har skrevet noe om det i denne tråden, men man FÅR en bil fra samme år som du er født på bursdagen din! Kult! Godt det bare er 7 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Har du virkelig bursdag 31. desember? Den er litt lei! God jul, Larsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Nope, hopp en dag til så er du der Goood jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Da er du vel heller utrolig heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Jada, første mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Hei, har fått tak i collectors edition. Hvor finner jeg redeem kodene som følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Jeg fant dem inne i "boka" som var inne i coveret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Hvor inni boka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå