-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Volvo'n var jo helt rå Var jo ganske lav også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hvilke bil bruker folk i MR (proff?) Har ingen som passer så må kjøpe og tenkte da å kjøpe en ferrari (da kan jeg bruke den 2 steder ) Jeg brukte den gamle countachen, gikk bra det.. Ellers kan du bruke Zonda R, som du vinner på b-spec Ferrari fikser helt sikkert biffen den også Hvor mye måtte du stelle med countachen? Var den jeg vant i lamborghini løpet, tror jeg kjøpte det meste til den.. Om du ikke vil kjøpe, kan du alltids få låne en F430 med meg? Har ikke oppgradert den så mye, men om du kjøper litt upgrades går det nok bra Bare add meg på PSN, har samme nick der som her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 -Erik- Fikk du ikke en countach her om dagen a? ^^ Morro med bilde funksjonen ja Et som minne om gamle bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Eksos: Tusen takk for gift ticketen til Zondaen :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Eksos: Tusen takk for gift ticketen til Zondaen :D :D Ingenting å takke for Si ifra om du trenger flere! Får straks Toyota 7 nå Trenger den til historic greia på expert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hvordan skaffer man en slik pick-up?? Har enda ikke funnet noen, og det er kun det løpet som står igjen i den kategorien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hvordan skaffer man en slik pick-up?? Har enda ikke funnet noen, og det er kun det løpet som står igjen i den kategorien... Samme problemet selv :/ må vist bare vente til det dukker opp Eksos: Du er addet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 fins det no kode for å få mer cash i spillet ? så boring å kjøre Mazda Mx5 Bare å kjøre noen spesial løp så har du nok til noe annet en mx5 er bare på level 12.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 fins det no kode for å få mer cash i spillet ? så boring å kjøre Mazda Mx5 Bare å kjøre noen spesial løp så har du nok til noe annet en mx5 er bare på level 12.. Du får kjørt noen special events da Hvilke bil bruker folk i MR (proff?) Har ingen som passer så må kjøpe og tenkte da å kjøpe en ferrari (da kan jeg bruke den 2 steder ) Ser nå det er expert, ikke professional! Erik89: Har sendt deg bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg trenger også biler JorgenE30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Eksos: Tusen takk for gift ticketen til Zondaen :D :D Ingenting å takke for Si ifra om du trenger flere! Får straks Toyota 7 nå Trenger den til historic greia på expert... Den må jeg låne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Erik89: Har sendt deg bilen nå Takk Må jeg fikse noe på den før løpet? Eller funker den bra? ^^ Noen som kunne lånt meg en bil til Japanese classics på beginner? Får den tilbake når jeg er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Prøv å se Den er ikke helt rå, men tror det skal gå. Om du er i tvil er det sikkert noe billig som hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Eksos: Tusen takk for gift ticketen til Zondaen :D :D Ingenting å takke for Si ifra om du trenger flere! Får straks Toyota 7 nå Trenger den til historic greia på expert... Tok litt tid, for har vært avsted nå ved nyttår. Men nå er den sendt til deg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Erik89: Har sendt deg bilen nå Takk Må jeg fikse noe på den før løpet? Eller funker den bra? ^^ Noen som kunne lånt meg en bil til Japanese classics på beginner? Får den tilbake når jeg er ferdig Brukernavn? Kan sikkert få sendt en til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå