Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noe jeg (og -Erik-) lurer på; hvordan er det med lakken? Man får jo lakk "kode" når man får en bil, men kan man bare bruke disse en gang hver?

Og om du feks. har en matt svart bil, og lakkerer den hvit, får du da muligheten å bruke matt svart på en annen bil? :-k

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et par plasseringer bedre med Zonda R på All Stars men ikke pallen på de tre siste. No room for error..og jeg driter meg ut ved å prøve å holde følge på de foran... Prøve litt til, også kan du få tilbake bilen i løpet av dagen Eksos!

Hvis noen har en bil jeg kan vinne historiske motorsport racet på Expert med, så kan de få en max trimmet Shelby Cobra som takk i retur ;)

Kaller meg noekult på PS3en også, kan hjelpe til om noen trenger en bil :)

Logger meg på i 17-18 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har en bil jeg kan vinne historiske motorsport racet på Expert med? Need it :)

Toyota 7 vinner du på "like the wind" i b-spec :)

Noekult : Prøv litt til, dersom du ikke klarer det har jeg en feitere bil til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok lånt vekk Toyota 7 allerede, ellers kunne du lånt den. Kanskje Jaguar XJ8 kan fungere!? Kan uansett ikke sende i dag da jeg har sendt dagens kvote, og jeg kjører 9-timers B-specs løp hehe

Muligens i morgen eller i overimorgen...

@Eksos: Slik som du har gjort? :P:lol::P:lol:

Bare å begynne å samle på LM-biler og Race Car biler. Er en del av dem, og alle må jo teste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok lånt vekk Toyota 7 allerede, ellers kunne du lånt den. Kanskje Jaguar XJ8 kan fungere!? Kan uansett ikke sende i dag da jeg har sendt dagens kvote, og jeg kjører 9-timers B-specs løp hehe

Muligens i morgen eller i overimorgen...

@Eksos: Slik som du har gjort? :P:lol::P:lol:

Bare å begynne å samle på LM-biler og Race Car biler. Er en del av dem, og alle må jo teste :D

Hehe, slik som jeg har gjort ja :D Eller, nesten.. Er neste løp det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk GT5 til jul og har nå spillt det i ca 1 uke og er i level 15 i spec A :D Anbefaler alle og kjøre special race da du tener ca 1300 000 $ Har også kjøpt og bygget en e62 M5 med 673 bhp som veier 1394 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...