Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 ChrisAnton eller ChrisAntons heter jeg Skal sjekke det etterpå Hva finner du ut? Bilen er lasta opp og klar til sending Sjåføren er utålmodig ! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 ChrisAntons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Finner ikke Driving Force ratt å kjøpe i Oslo-området, alt er utsolgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Med tanke på lakk? Hehe. Nei, med tanke på japse klassikeren du sa jeg kunne låne for løpet i beginner serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 ChrisAntons Kommer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Har aldri sitert noen før. Hehe Men vet noen hvor man finner ecorten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 ChrisAntons Kommer straks EDIT: Får ikke sendt den før over midnatt da jeg allerede har sendt en bil i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 -Erik-: Da er bilen levert tilbake, med noen små modifikasjoner. Spanderte på den en Twin plate clutch, og Semi racing flywheel Du hadde visst satt på harde dekk bak, lekte du deg igår før du sendte den? Rompa sklei ut i hver sving, som egentlig bare gjorde det mer morro å kjøre første løpet. Men måtte sjekke innstillingene etter jeg prøvde på Daytona, for der klarte den ikke holde seg stødig nok i svingene xD haha. Igjen, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Erik89: Jepp:) Sa jo jeg måtte prøve den litt Haha:P Jaja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Noen som vet maks hk og vekt jeg kan få ut av en Mini cooper? Tenkte jeg kunne kjøpe meg en mini som jeg kan bruke på Professional series - "mini challenge" og "british lightweights" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Finner ikke Driving Force ratt å kjøpe i Oslo-området, alt er utsolgt... Har det i ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Erik89: Jepp:) Sa jo jeg måtte prøve den litt Haha:P Jaja! Du får Gallardoen etter midnatt (hvis det funker) eller imorgen så fort jeg kan, hvis du fortsatt er interessert. Leverte tilbake bil i går og Jørgen Lie stod før i køen, såeh tok litt tid (bare en bil pr dag) Eksos: Kan gjerne ta en av de super-Toyotaene Fikk sølv på Ringen med 2. nivået i SLS AMG Academy I begynnelsen syntes jeg bilen var jævlig å kjøre... Men nå klarer jeg å takle den bra! Kjørte typ 7:50 de første gangene haha, så jeg jobba greit mot søvlmedaljen på under 7:35 God følelse av oppnåelse ;p Erik89: Ingen poeng å sløse penger der. Kjøp en ny til ca 30.000 og oppgrader chip, manifold, billigste eksos, racing luftfilter og dekk så gruser du alt i Mini challenge Trenger bare små modifikasjoner i de "one make" seriene. Eneste som kan være pain er Toyota Yaris/Vitz cupen. Du vinner en Yaris først, men den er dritt som F, selv med max modifisering. Vent da med å finne Yaris RS Turbo på bruktmarkedet, brukt 4-5000 credits på den og vinn lett Ikke sløs alt av penger, du får mer og mer jo lengre du kommer. Plutselig hadde jeg nok til å kjøpe nesten alle drømmebilene på premium markedet R34 GT-R, NSX-R, Evo IX, Dodge Challenger osv. Skal gi en bil i morgen, du kan få låne biler hvis du trenger noen etter det Kjører forøvrig B-spec... Greit å sette Veyron på mange av løpene og se vanlig TV i mens Level 7 nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Må sende tilbake til ad|os idag, men kan sikkert sende imårra Trenger ikke begge, de er egentlig på lik linje, 7'ern har bedre effekt/kg tall, men den er temmelig tailhappy.. Ad|os : Du som har det litt spesielle nicket sant? Ken_ster- ettellerannet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Ish :S Hmm, kan vel ta 7-ern først da, vinne historic som har plaga meg i helgen, også har jeg vel levla opp til 21 i mens og kan Like The Wind og muligens European Championship (lvl 22) på Extreme Niiiiiiiiiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Kjører forøvrig B-spec... Greit å sette Veyron på mange av løpene og se vanlig TV i mens Level 7 nå... Samme gjør jeg Helt greit å klikke innom å trykke next hvert 10min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå