Gå til innhold

Den store GT5-tråden

316
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

-Erik-:

Da er bilen levert tilbake, med noen små modifikasjoner. Spanderte på den en Twin plate clutch, og Semi racing flywheel ;)

Du hadde visst satt på harde dekk bak, lekte du deg igår før du sendte den? :P

Rompa sklei ut i hver sving, som egentlig bare gjorde det mer morro å kjøre første løpet. Men måtte sjekke innstillingene etter jeg prøvde på Daytona, for der klarte den ikke holde seg stødig nok i svingene xD haha.

Igjen, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik89:

Jepp:) Sa jo jeg måtte prøve den litt :lol: Haha:P Jaja!

Du får Gallardoen etter midnatt (hvis det funker) eller imorgen så fort jeg kan, hvis du fortsatt er interessert. Leverte tilbake bil i går og Jørgen Lie stod før i køen, såeh tok litt tid (bare en bil pr dag)

Eksos: Kan gjerne ta en av de super-Toyotaene :)

Fikk sølv på Ringen med 2. nivået i SLS AMG Academy :D I begynnelsen syntes jeg bilen var jævlig å kjøre... Men nå klarer jeg å takle den bra! Kjørte typ 7:50 de første gangene haha, så jeg jobba greit mot søvlmedaljen på under 7:35 :D God følelse av oppnåelse ;p

Erik89: Ingen poeng å sløse penger der. Kjøp en ny til ca 30.000 og oppgrader chip, manifold, billigste eksos, racing luftfilter og dekk så gruser du alt i Mini challenge :) Trenger bare små modifikasjoner i de "one make" seriene. Eneste som kan være pain er Toyota Yaris/Vitz cupen. Du vinner en Yaris først, men den er dritt som F, selv med max modifisering. Vent da med å finne Yaris RS Turbo på bruktmarkedet, brukt 4-5000 credits på den og vinn lett :)

Ikke sløs alt av penger, du får mer og mer jo lengre du kommer. Plutselig hadde jeg nok til å kjøpe nesten alle drømmebilene på premium markedet 8) R34 GT-R, NSX-R, Evo IX, Dodge Challenger osv. :D Skal gi en bil i morgen, du kan få låne biler hvis du trenger noen etter det ;)

Kjører forøvrig B-spec... Greit å sette Veyron på mange av løpene og se vanlig TV i mens :lol: Level 7 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sende tilbake til ad|os idag, men kan sikkert sende imårra ;)

Trenger ikke begge, de er egentlig på lik linje, 7'ern har bedre effekt/kg tall, men den er temmelig tailhappy..

Ad|os : Du som har det litt spesielle nicket sant? Ken_ster- ettellerannet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...