Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sender selvfølgelig tilbake :) Kan ikke sende tilbake idag da jeg allerede har sendt tilbake noekult sin, men sender i morgen :)

edit: sitter nå å ser på frua kjører e46 m3 på ringen :) Skal si hu fikk blod på tann etter en runde på 9 blank. tror ikke jeg får prøve igjen med det første :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChrisAntons :)

Du må legge med til på lista di da, så jeg får sendt deg den Truck`en :) Har lagt deg til i alle fall. Skulle sende bilen i sta, men du sto ikke på lista mi :)

EDIT: Siden jeg i dag har bursdag, så var GT5 så spandabel at jeg fikk en 1986 Toyota Celica! Ble nesten skikkelig skuffa... Var jo ikke det jeg trengte akkurat :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!! :lol: Var sånn når jeg skulle kjøre pickupløpet også, ble så irritert og kjøpte dyreste slicks, og trimma den maks, da klarte han det med et par sekund.. fy faen jeg må le.. :P

Det hjelper ikke å kjøpe dyre dekk da det er dekkrestriksjoner på Sports Hard der :)

Kjøper du de dyreste dekkene så setter maskinenen automatisk på de dekkene du kan bruke på det løpet :) Vill tro maskinenen satte på Comfort soft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ordna Red Bull X2010 i natt eller i morgen, senest over i morgen. :mrgreen: En fra Amerika-land som sendern over ;D Jeg får beholde den :)

Fikk tips fra denne fyren, som visstnok har kommet sykt sykt langt med å fullføre nesten alt, at dere må bare holde temperaturen til B-spec føreren på midten hele tiden... Skal prøve denne strategien i morgen.

Angrer på at jeg solgte min premiebil Countach LP400. Hvis noen vil bytte den mot en ny Shelby Cobra 427 (som jeg fikk i premie, har to av den nå) så er det bare å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo en ny countach litt senere, selvom det er en nyere utgave :)

Sikker på du kan kjøre den Red Bull'en da? Er du i høy nok level?

Sliter med European Touring Car greia jeg, får ikke tak i en touring car.. Har leita i 3 dager nå, men næææhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksos: Kan man ikke få brukt en bil om man ikke har høy nok level....? Nå var du partypooper ;) Jaja i såfall får den sitte i garasjen og vente.

Du får tilbake 7-ern nå - vant historic med den :D Vant også sølv på all stars, dreit meg ut på Ringen igjen :roll: Var ganske OK bil å kjøre dog- aksellerte fra det meste :) Kan få låne Minolta-racern når du kan? :D

OK, får vente på den Countachen ^^

Skal prøve å vinne Roadster (Miata) cupen på Amateur B-spec, hørt at man får Furai på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ordna Red Bull X2010 i natt eller i morgen, senest over i morgen. :mrgreen: En fra Amerika-land som sendern over ;D Jeg får beholde den :)

Fikk tips fra denne fyren, som visstnok har kommet sykt sykt langt med å fullføre nesten alt, at dere må bare holde temperaturen til B-spec føreren på midten hele tiden... Skal prøve denne strategien i morgen.

Angrer på at jeg solgte min premiebil Countach LP400. Hvis noen vil bytte den mot en ny Shelby Cobra 427 (som jeg fikk i premie, har to av den nå) så er det bare å si fra.

At du må holde B-Specs sjåføren på midten er bullshit. Det er ulikt fra sjåfør fra sjåfør og fra bil til bil. Med noen biler gjør de ikke feil i det hele tatt uansett hvordan form de er i, mens andre gjør grove feil uansett (og ikke nødvendigvis avhengig av formen)

Du får jo en ny countach litt senere, selvom det er en nyere utgave :)

Sikker på du kan kjøre den Red Bull'en da? Er du i høy nok level?

Sliter med European Touring Car greia jeg, får ikke tak i en touring car.. Har leita i 3 dager nå, men næææhh..

Red Bull X2010 er ikke avhengig av A-specs lvl for å få kjøre tror jeg. Du kan få den ganske tidlig egentlig, så tviler på det har noen betydning med lvl

Har du sjekket nybilforhandleren Eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ingenting å få kjøpt av nye biler av det jeg ser.. Dritt =/ Får bare vente å se hva som kommer opp, heller kjøre oppigjen noen løp :)

Noekult : Kan sende over Minolta'n nå jeg, skole + jobb imårra, så får ikke spilt før tidligst torsdag kveld uansett :)

Men da må du lete etter europeiske touring-biler for meg! Du trenger en selv når du når lvl 22 uansett, så grip sjangsen når du har den...

Kjipt å ha over 5 mill, men likevell ikke få kjøpt bilen jeg trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den grensa for å sende biler, er det 24 timer fra forrige gang jeg sendte? Gikk iallefall ikke nå.. Skal sende den over mellom 3 og hall 4 imårra, sitt klar ^^,

Om du er aktiv så kan du jo bruke den i like the wind løpet på extreme også, du trenger feit bil der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...