Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Spilte ikke 4-ern... Er vel tradisjon det nå... Spilte 1-ern, 3-ern og nå 5-ern :P Går ofte jævlig lei mot slutten...

Vurderer derfor å bare bli ferdig med Extreme på både A-spec og B-spec (NASCAR og American Cup virker umulig å vinne med ærlige B-Spec Bob) og bare si meg fornøyd. Passerer 70% av spillet nå snart, da trenger jeg ingen grunn til å legge det fra meg i noen uker eller måneder...

Edit: Funka som FAEN :D Levla rett opp til 24 etter Ford GT og Lotus Elise 111R racene :)

Tar Dreamcar nå. Prøvde meg på FormulaGT og, var ikke vanskelig, men bare veldig veldig lang (tar det på lørdag ellerno).

Bromm brommmm

Kjør litt mer seasonal, slik du kommer til lvl25, da får du kjøre dreamcar, og den vinner du lett :)

70% av spillet? Virker litt rart, siden jeg ligger på 31% eller noe :S Mulig jeg har sett på feil..

American Cup B-spec funker med Corvette Zr1 RM :)

Dreamcar var level 24 og den er nå unngagjort :) Har fått FormulaGT bil og.

Finner ZR1 RM på brukten eller? Har ikke sett den enda.

FormulaGT cupen gjenstår, men det er 120 runder ca. totalt... Orker nok ikke det før i morgen eller helgen, ass... Men det blir DEILIG å bli ferdig med A-spec t.o.m. Extreme.

Over 10.000.000 i credits gav meg Multi-millionaire trofe, lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du finner Corvetten på bruktbilhandelen tror jeg (en annen på nybilhandelen også), men du må selv gi den Racing Modification

Angående det med hvor langt du har kommet er nok både A-spec og B-spec totalt sett. Special Events er nok ikke med slik jeg klarer å beregne det. Er visst 97% ferdig med spillet nå, og har 6 A-spec og 2 B-spec Endurance igjen. Er også en del Special Events jeg ikke har gjennomført enda, men om du hadde regnet med dem ville det vært mer enn 3% av spillet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått FormulaGT bil og.

Finner ZR1 RM på brukten eller? Har ikke sett den enda.

FormulaGT cupen gjenstår, men det er 120 runder ca. totalt... Orker nok ikke det før i morgen eller helgen, ass... Men det blir DEILIG å bli ferdig med A-spec t.o.m. Extreme.

Over 10.000.000 i credits gav meg Multi-millionaire trofe, lol.

Hvor vant du FormulaGT? Kjøp en Corvette ny å gi den en real behandling :) Blir artig da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner Corvetten på bruktbilhandelen tror jeg (en annen på nybilhandelen også), men du må selv gi den Racing Modification

Angående det med hvor langt du har kommet er nok både A-spec og B-spec totalt sett. Special Events er nok ikke med slik jeg klarer å beregne det. Er visst 97% ferdig med spillet nå, og har 6 A-spec og 2 B-spec Endurance igjen. Er også en del Special Events jeg ikke har gjennomført enda, men om du hadde regnet med dem ville det vært mer enn 3% av spillet igjen.

Jøss, jeg som trodde at jeg spilte mye :D Okey, skal huske på å gi den racecar behandlingen om jeg finner en til salgs.

Har fått FormulaGT bil og.

Finner ZR1 RM på brukten eller? Har ikke sett den enda.

FormulaGT cupen gjenstår, men det er 120 runder ca. totalt... Orker nok ikke det før i morgen eller helgen, ass... Men det blir DEILIG å bli ferdig med A-spec t.o.m. Extreme.

Over 10.000.000 i credits gav meg Multi-millionaire trofe, lol.

Hvor vant du FormulaGT? Kjøp en Corvette ny å gi den en real behandling :) Blir artig da :D

Jeg fikk den av en venn fyr på forum i USA, men kan kjøpes til ca 4,8 millioner på brukten (online used market eller hva den saken heter).

Har en Corvette ZR1 med full pakke, men den henger ikke med de verste på American Cup. Want en Ford GT LM Spec II nå, får se om den er noe bedre (mulig at jeg kan vinne Laguna Seca med den, pga bane uten lange strekker = trenger ikke mye hk men bil som er god i svingene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjører du da med racing soft? Jeg vant med 15 sek eller noe, var ikke store problemet akkurat :P Regner med full pakke inkluderer Racing Modification?

Å ja, jeg trodde det var en ferdigmoddet versjon som het ZR1 RM. Jeg prøvde meg på racing modification på GT Auto og, hjalp ikke så mye. Racing soft dekk kan jeg ikke kjøre med på American Cup B-spec, bare hard.

Men jeg oppgraderte kompressoren til min Ford GT LM Race Car Spec II (som jeg vant i A-spec) og den sparka ræv! :) Gjenstår Nascar og FormulaGT på B-spec nå.

Begynner å nærme meg mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først har oppgradert bilen helt, og så tatt Racing Modification, så blir enkelte av oppgraderingene fra tidligere demontert. Kanskje derfor den ikke var så bra som den kunne vært. Bare å gå inn på Settings på bilen å sjekke at alt er montert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først har oppgradert bilen helt, og så tatt Racing Modification, så blir enkelte av oppgraderingene fra tidligere demontert. Kanskje derfor den ikke var så bra som den kunne vært. Bare å gå inn på Settings på bilen å sjekke at alt er montert

Ja, fant fort ut av det :) Også bør man jo ta racing modification først, fordi mange av delene som man ellers oppgraderer følger med i racing oppgraderingen..

Prøvde meg på siste banen (Daytona) i NASCAR-cupen igjen... Bare jeg som syns at den er vanskelig? Rullet ca. 10 ganger i går, tidenes replay... Var tre meter oppe i lufta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg i bakkant av feltet slik at du unngår trøbbel de 9 første rundene, men ikke så langt bak at du ikke klarer å holde følge. Nest siste sving er det bare å legge seg i dragsuget bak de andre bilene og så å kjøre forbi. Enkel å grei måte å cruise inn til seier :wink: Prøver du å ligge fremme hele tiden blir du fort snurra om du ikke klarer å holde sporet ditt 110%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t

Ja, fant fort ut av det :) Også bør man jo ta racing modification først, fordi mange av delene som man ellers oppgraderer følger med i racing oppgraderingen..

Prøvde meg på siste banen (Daytona) i NASCAR-cupen igjen... Bare jeg som syns at den er vanskelig? Rullet ca. 10 ganger i går, tidenes replay... Var tre meter oppe i lufta :lol:

Hmm, var den vansklig da ? Husker jeg trudde den skulle være vansklig som faen, etter jeg hadde spilt Nascar på special. Men vant med 19sek, la meg i dragsuget og tok hele rekka i to javs. Bare ligge bak dem i svingen og dragsuget og forbi på strekkene. Da du endelig har kommet på topp drar du bare ifra. Hos meg virka det som dem hadde 200hk mindre :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...