hylle Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 I helgen mistet vi desverre en svært kjekk og hyggelig Bmw entusiast. Brukeren Trond E30 cab Tapte desverre kampen til kreften i helgen som var. Vi som har pratet med Trond vet at han var svært glad i Bmw'ene sine. Han hadde en svært pen e30 mtech1 cab og en flott e36 mtech touring. Legger ved noen bilder av bilene til Trond som et minne. Hvil i fred Trond.
JonasD Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Nei og nei... Dette var trist.. Kondolerer til pårørende.
pettmon Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Kondolerer . Tenker mye på foreldre og pårørende , spesielt faren som jeg har hatt litt kontakt med . Håper ikke dette er upassende . Petter
635csi Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Huff og huff, dette var trist Kjente ham kun gjennom forumet her, men hadde mye positivt å komme med denne karen. Kondolerer til familie, venner og bekjente. Hvil i fred Trond.
-Erik- Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Kondolerer til pårørende, Slikt er alltid trist å høre selv om det ikke er bekjente!
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 å fy faen, fekk skikkelig vondt i magan når je leste de første setningene! dette er ufattelig tragisk, kondolerer til pårørende og vil hilse opp til himmelen til Trond.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Triste saker! Kjente ikke så mye til karen men det er alltid trist når noen går bort på denne måten! Kondoler til Trond sine nærmeste! Han var vel ikke gamle karen heller, grusomt å bli revet bort sånn! Hvil i fred Trond!
icemanM5 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Dette var ufattelig tungt og trist å høre! Kondolerer til familie, kjæresten hans, venner og alle andre som stod ham nær! Hvil i fred, kjære Trond! @-->---- @-->---- @-->---- @-->---- @-->---- @-->----
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Dette var meget uhyggelig lesning Har ved flere anledninger hatt fine samtaler med denne karen. Aldri møtt han, men vi delte mange like interesser i følge våre samtaler her inne på formuet. Kampen mot en sånn type sykdom kan ofte være uovervinnelig, dessverre. Trond har i alle fall satt igjen et lite spor i meg, som er stort nok til at han vil bli husket i fremtiden Håper han har fått fred på seg, og har det bra der han er nå. Vil få kondolere til alle hans pårørende, venner som familie. Hvil i fred kjære Trond.
camxer Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Seriøst? Dette var meget trist lesing, har tross alt jobbet med Trond for to år siden og han var en kjernekar. Rest in peace my friend!
Ørjan^^ Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Off, dette var trist! Fikk alldri snakket med han personlig, men tviler ikke på at han var nok en god kar. Legger ved en melding jeg fikk etter en kjøretur med bimmeren i fjor sommer... Hei Ørjan Var det deg jeg så i rundkjøringen på Sola igår i 5 tiden? Jeg kom fra Johs Lunde siden i den grønne e36 touringen. Hvis det var deg ute i det fine veret i e21 var det iallefall en nydelig bil Mvh Trond Hvil i fred!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå