svartbekk Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 7,5" forann og 8,5" bak med 225 og 245. Skal kjøpe så det blir dekkstrekk til vårn Ja, Halvor måtte prøve litt nytt med noe soting Det står retards på stickern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Her er gamlebilen ja Savn! Ser det er lenge siden update, hvordan går det med den? Få på blanke blinkers og lm felgene asap! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Halloo ! Nå til sommeren så blir det oppussing av bilen, hellakkering, fjerning av litt rust og diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Noen som veit om en som kan å sveise på nye bakskjermer i nærheten av Gjøvik omegn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 nyvasket med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Drit fett lekkert med noe heelt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Takker skal ha den litt mer ned bak, må bare valse litt først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Tøffe felger! Første gang jeg har sett sånne på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Da er denne bilen tilsalgs, fordi jeg har kjøpt meg ny bil! kommer til å legge ut annonse på finn, som jeg linker til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Felgene er til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå