FTE Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Sjekk linken om du er interressert: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24904557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Kom igjen peoplez. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hallo du! Hvordan har responsen vært? Lurer på salg av vår, men skeptisk til markedet.. Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Heller dårlig hittil. Stått på Finn i en uke nå, så vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg må si du var uheldig med bakgrunnen på bildene. Skal ikke se bort fra at det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Vi får krysse fingrene for at det bedrer seg Hvordan har bilen din vært motormessig? Lugging og EGR, lyder det noe kjent for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Richie, jeg har også TDi motor...fortell mer om dine lugging/egr problemer og evt løsning du kjenner til (sliter med at min lugger om jeg ruller på f.eks 1.giret ut av ett kryss når motor er kald...) edit: send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hallo du!Hvordan har responsen vært? Lurer på salg av vår, men skeptisk til markedet.. Richard Solgte en ny V50 2011 1.6D R-design i forrige uke. Den lå ute på finn i 2 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hørtes ikke dumt ut, Bjørn. Har sett at prisene varierer veldig, får se om ikke bilen blir beholdt til våren og heller legger den ut da.. Evt. om det er noen med E39 touring som vil bytte inn.. hehe.. Men jeg skal ikke ødelegge for trådstarter her..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Aldri hatt noen problemer med lugging nei. Motor og drivverk/automatkasse fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Høres bra ut! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå