Gå til innhold

e39 540 starter ikke.. hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk ut på morgenen i dag og skulle starte bilen, satt meg inn vridde om nøkklen og alt av elektrisk gikk på som det pleier... når jeg da vridde videre for å starte skjedde absolutt ingenting... hva skjer?? noen som kan hjelpe?

Skrevet

kan selvsagt være batteriet, men jeg var ute å kjørte på torsdag kveld. å da kjørte jeg vel en 4 mil eller noe sånt, og batteriet er bare 6-8 mnd gammelt... så da heller jeg så fall mer mot start rele.. men nei det skjer ikke noe når jeg vrir rundt...

skjedde en gang på en 528ia jeg hadde før, men da var det annerledes symptomer så jeg tror ikke det er det samme.. (den gangen var det en sensor på olje nivået som kortslutta...) har også hatt en alfa romeo en gang som noe av det samme skjedde på og da var det en 125A hoved sikring som var gåen... men alle gode råd mottas med takk...

vet du hvor dette start releet sitter?

Skrevet

kan være oljenivåsensoren din som har gått, ta og sjekk om sikring nr 15 har gått, den går til starter/dynamo/girkasse styreenhet, hadde nylig en bil inne på verkstedet med akk samme problem, men du kan prøve å koble av oljenivåsensor også bytte sikring og ser om den starter da :) starter den så veit du hva om må gjøres ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...