mr polly Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 har en e36 som jeg har byttet alle abs følerne på,lampa lyser ikke men abs slår inn da jeg skal stoppe opp?? også når jeg rygger? hva er feilen?? hjelp
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 ABS-ringene sitter ute ved hjula. På nava foran og drivaksler bak. Er disse sprekt vil ABSen få feil signaler og slå ut uansett da den tror hjulet med den sprekte ringen har en annen hastighet enn det som er tilfelle. Men gi gjerne en mer detaljert beskrivelse av problemet En sprekt ring ser ca sånn ut...
mr polly Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 takk for svar skal se litt på det i morra.. men sånn ca pris vil dette koste?
Lars89 Skrevet Oktober 16, 2010 Skrevet Oktober 16, 2010 Komplett nav foran koster ca 500kr på koed. Drivaksler får du nok for noe av det samme brukt. Men hvorfor ble alle ABS-sensorer byttet? Sikker på at de er riktig montert?
mr polly Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 ok:) det var tre som var ødelagt,så røyk den siste kort tid etter... skal legge om til vinterdekk i morra,skal gå over følerne da:) tusen takk for svar og hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå