Kny Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Skikkelig lekkert. Utrolig å se hvor godt coronaringene passer faceliftutgaven, nesten rart de ikke ble levert originalt. Syntes også at jeg dro kjensel på en av dine første bilder og sannelig hadde jeg rett - Losby Gods.. Jepp, er fornøyd med de Du har helt rett, er like utenfor golfklubben på Losby HARU VÆRT BORTE VED MEG UTEN OG SI FRA??!? Bor ikke du i fetsund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Bor ikke du i fetsund? Det er jo rett borti gata her da Fattern bor på jo på Lørenskog... Dessuten om jeg bor i Fetsund så er det ikke dermed sagt at jeg ikke kan krysse bygrensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Tru dat Jeg jobber på Lørenskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Godt Det gjøkke jeg.. jeg er stuck i Stavanger en uke VIL HJEM OG SKRU! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hva felg har du bestilt og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 http://www.bmautosport.co.uk/detail.php?siteid=1588 disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Deilige bilder du har lekker bil kny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 I dag kom endelig pakka mi fra England, tok sin tid!! Gleder meg til å prøvemontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Gratulerer!! syntes jeg kjenner lukta av ny gummi gjennom skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Yessh Smells good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Oi oi oi oi oi gutten som ordner seg Snasent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Blir nok prøvemontert på søndag Vurderer å bytte ut karbonemblemene på bakluka og panseret med org. emblemer hmm.. Syns org. emblemene har fin kontrast mot sortfargen, hva tror dere? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Syns org. emblemene har fin kontrast mot sortfargen, hva tror dere? ;p Jeg er helt enig med deg Gratulerer med utrolig fete felger, disse passer nok som hånd i hanske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Knalltøffe felger Grattis! Har dem selv, å kommer ikke til å bytte dem ut =p Bytt til org emblemer, mye penere! Takk for sist forresten. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Takk, gleder meg til å se de på bilen! Ja, tror nok jeg skal bytte de, emblemet på panseret begynner å bli småslitt nå også. Det på bakluka er splitter nytt men, men. Takk for sist ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå