Kny Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Skikkelig lekkert. Utrolig å se hvor godt coronaringene passer faceliftutgaven, nesten rart de ikke ble levert originalt. Syntes også at jeg dro kjensel på en av dine første bilder og sannelig hadde jeg rett - Losby Gods.. Jepp, er fornøyd med de Du har helt rett, er like utenfor golfklubben på Losby HARU VÆRT BORTE VED MEG UTEN OG SI FRA??!? Bor ikke du i fetsund?
SweetBMW Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Bor ikke du i fetsund? Det er jo rett borti gata her da Fattern bor på jo på Lørenskog... Dessuten om jeg bor i Fetsund så er det ikke dermed sagt at jeg ikke kan krysse bygrensa
SweetBMW Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Godt Det gjøkke jeg.. jeg er stuck i Stavanger en uke VIL HJEM OG SKRU!
Kny Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 http://www.bmautosport.co.uk/detail.php?siteid=1588 disse
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 I dag kom endelig pakka mi fra England, tok sin tid!! Gleder meg til å prøvemontere
Glenglen Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Gratulerer!! syntes jeg kjenner lukta av ny gummi gjennom skjermen
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Blir nok prøvemontert på søndag Vurderer å bytte ut karbonemblemene på bakluka og panseret med org. emblemer hmm.. Syns org. emblemene har fin kontrast mot sortfargen, hva tror dere? ;p
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Syns org. emblemene har fin kontrast mot sortfargen, hva tror dere? ;p Jeg er helt enig med deg Gratulerer med utrolig fete felger, disse passer nok som hånd i hanske!
///Kristian Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Knalltøffe felger Grattis! Har dem selv, å kommer ikke til å bytte dem ut =p Bytt til org emblemer, mye penere! Takk for sist forresten. Hehe.
Kny Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Takk, gleder meg til å se de på bilen! Ja, tror nok jeg skal bytte de, emblemet på panseret begynner å bli småslitt nå også. Det på bakluka er splitter nytt men, men. Takk for sist ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå