Søreng Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Den saphire sorte Coupé'n var helt nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Skal du selge bilen? Mener jeg så denne på finn? Lufter den til salg da jeg har lyst på M3 nå som jeg har muligheten til det, før huskjøp osv. neste år en gang Men jeg blir ikke trist om den ikke blir solgt, har tross alt kostet på den vanvittig mye og har blitt glad i bilen.. Og den skal til lakkering for å få den 100% nå i juni. (Panser+bakfanger) Kommer nok til å felle en liten tåre hvis den blir solgt ja, hehe. Den saphire sorte Coupé'n var helt nydelig... Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Fin den bilen her altså... strøken skulle gjerne hatt en sånn.. så meget bra ut på vårtreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Takk for det, "mangler" vel egentlig bare oem M3 speil utvendig nå Og noen motstander på parklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 jeg syntes du mangler CSL front jeg da hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 M speil blir rett update ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 ....Rykter! jeg har hørt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Utrolig pen og gjennomført bil du har kny! Sett deg kjøre ved posten ved lørenskog en gang, så veldig bra ut! Eieren som kjøper denne, får en veldig strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Tusen takk for gode ord Bilen fikk seg ny eier i går. Så nå er jeg på utkikk etter ny BMW Jeg jobber på Posten der, så blir sikkert å se meg der i ny bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 E46 M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Får se hva det blir Har fått lånt meg bil fram til jeg finner meg en, så nå ruller jeg i en rusten opel vectra! Skal hvertfall ha bensin + manuell på neste bmw'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Gratulerer med salg da Blitt smittet av meg? Manuell + bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Takk. Kanskje litt, skal bli gøy med litt 6'r lyd og drag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Gratulerer med salg Kenneth, litt trist, men nye eventyr venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå