Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Yes yes Veldig usikker på hva det blir, men har litt tid på meg å finne ut nå som jeg har fått lånt meg bil så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Har du gått fra vettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Har du gått fra vettet? /like ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Grattis med salg Skjønner ikke heelt hva du tenker med som solgte den, meeeen, blir vel no freskt no som erstatter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Tja, var noen grunner til at jeg solgte. Er glad i bilen, så kommer til å savne den. Har jo kostet på den noen titusener nå.. Men lyst på manuell og rekkesekser nå! Blir ikke diesel igjen før jeg har unger og hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Tja, var noen grunner til at jeg solgte. Er glad i bilen, så kommer til å savne den. Har jo kostet på den noen titusener nå.. Men lyst på manuell og rekkesekser nå! Blir ikke diesel igjen før jeg har unger og hus Du behøver ikke diesel da heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Du sier noe der Blir vel konebil og Kny-bil da også kjenner jeg meg selv rett, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Gjør heller som meg da En drittbil og en god-bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Er mye mulig det blir det ja, hvis det blir en sånn bil jeg håper det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Blir ikke diesel igjen før jeg har unger og hus Det sa jeg og.. Nå er det snart tilbake til bensinsekser igjen.. heh, grattis med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Det sa jeg og.. Nå er det snart tilbake til bensinsekser igjen.. heh, grattis med salg! Volvo'n får bli konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Fort gjort det, hehe Takker.. Blir litt rart å se den dra "for godt" etterpå, da han skal hente vinterhjula og org. bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Tja, var noen grunner til at jeg solgte. Er glad i bilen, så kommer til å savne den. Har jo kostet på den noen titusener nå.. Men lyst på manuell og rekkesekser nå! Blir ikke diesel igjen før jeg har unger og hus Det skjønner jeg veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Fort gjort det, hehe Takker.. Blir litt rart å se den dra "for godt" etterpå, da han skal hente vinterhjula og org. bakluka Det er alltid det kjipeste øyeblikket når en annen mann\kvinne kjører vekk i _DIN_ bil.... Samma med mopeden min også når jeg solgte den og de to andre bila mine.... Like kjipt. Angrer nesten litt helt til man får sitt nye leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå