Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så denne på Facebook like før jeg dro på jobb isted. Ble liggende bak en sort E46 Coupe men den hadde M3 felger og UR skilt da.....baklysa virka som om de var lett sota med spray eller noe. Men det var litt jalla bakskjørt og enderør som hang litt skjevt,så var nok ikke samme bilen.

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg vil ikke gå inn på mer info akkurat nå, men jeg kan si at jeg ble oppringt av han imens jeg spiste kebab etter å ha hentet anmeldelsespapirer. Han åpnet samtalen med mer juks og fanteri som gikk ut på at pengene var på vei eller no. Jeg spurte om jeg kunne komme å se på bilen i dag, og hente autopassbrikka mi som jeg har lagt igjen, men nei. Bilen var låst inn i en garasje og han var i møre..

Da sa jeg rett ut at jeg visste hva han drev med, og hva han het, at jeg hadde snakket med faren hans osv.. Han la seg langflat og beklaget seg osvosv., så nå har jeg avtalt henting av bilen i kveld.

Vil ikke gå inn på mer detaljer rundt det akkurat nå. Spent på om bilen er der han har avtalt i det hele tatt..... Håper dette blir en happy ending på saken.

Skrevet
Jeg vil ikke gå inn på mer info akkurat nå, men jeg kan si at jeg ble oppringt av han imens jeg spiste kebab etter å ha hentet anmeldelsespapirer. Han åpnet samtalen med mer juks og fanteri som gikk ut på at pengene var på vei eller no. Jeg spurte om jeg kunne komme å se på bilen i dag, og hente autopassbrikka mi som jeg har lagt igjen, men nei. Bilen var låst inn i en garasje og han var i møre..

Da sa jeg rett ut at jeg visste hva han drev med, og hva han het, at jeg hadde snakket med faren hans osv.. Han la seg langflat og beklaget seg osvosv., så nå har jeg avtalt henting av bilen i kveld.

Vil ikke gå inn på mer detaljer rundt det akkurat nå. Spent på om bilen er der han har avtalt i det hele tatt..... Håper dette blir en happy ending på saken.

Rekker jeg ta ett fly nedover??? :P Håper virkelig det ordner seg for deg! Spør han gjerne hvor nøkkelen min er!!!! :P

Skrevet

Da sa jeg rett ut at jeg visste hva han drev med, og hva han het, at jeg hadde snakket med faren hans osv.. Han la seg langflat og beklaget seg osvosv.

HAHAHA!! jævli bra... Skulle hatt en fengeslstraff han der siden det har skjedd flere tilfeller med denne karen!!

nå har jeg avtalt henting av bilen i kveld.

Her skal jeg følge med utover kvelden om du får igjen bilen. Håper på det beste!!

PS: JÆVLI fin bil!!!!

Skrevet

Igjen, takk for støtten. Setter utrolig stor pris på det. Han kommer selvfølgelig ikke å leverer bilen selv, det måtte en kamerat av han ta seg av. Tipper bilen står der ulåst uten noen fører når jeg skal hente den...

Vet ikke om du rekker å ta fly dessverre, hehe :)

Skrevet
Da har bilen kommet tilbake til sin gamle eier. Bilen er i god stand, bortsett fra en stygt kantkjørt felg.

Han stjeler OG er komplett amatør bak rattet ?? Herregud, at folk ikke skammer seg..

Har bilen min på finn nå, så hvis han kommer og ser på den skal jeg jaggu ha penger på konto FØR han får noen nøkken ;P

Skrevet

Hehe, samme som Kny sa :P Hvordan klarer han å kantkjøre en felg på 1000 km, men som jeg sa, jeg skal klare å ødelegge mange felger på 1 km jeg. Han har heldigvis ikke gått inn for å ødelegge bilen, han trengte vel bare bil.

Skrevet
Hehe, samme som Kny sa :P Hvordan klarer han å kantkjøre en felg på 1000 km, men som jeg sa, jeg skal klare å ødelegge mange felger på 1 km jeg. Han har heldigvis ikke gått inn for å ødelegge bilen, han trengte vel bare bil.

Joda, klart det er mulig og være uheldig... men nå har jeg kjørt over 140.000km på di 3 åra jeg har hatt lappen, og fortsatt ikke kantkjørt en eneste felg ;P

Han må være rimelig uforsiktig ;P

Rimelig frekkt og møte opp og ta med seg bilen og så la være og betale, og SÅÅ "gi" den tilbake senere...

Når han først har "stjelt" en bil, så skjønner jeg ikke hvorfor han gir dem tilbake ;S

Han tjener ingenting på det, og skaffer seg ett veldig dårlig rykte og bilde av seg selv..

Skrevet

Forstår ikke hva han gjør jeg heller, men det tviler jeg på noen gjør. Eneste jeg skjønner er hvis han trenger en litt fet bil i forbindelse med noe jobb-greier for å vise at han har litt cash eller noe.

Angående kantkjøre felger, kjøre rundt i Oslo, da er det fort gjort. Tok den ene gamlefelgen min såvidt fordi jeg ble presset av en buss som kom over i min fil. Reaksjonen ble å svinge unna bussen og håpe det gikk bra. Var bare 15 km/t da.

Skrevet
Forstår ikke hva han gjør jeg heller, men det tviler jeg på noen gjør. Eneste jeg skjønner er hvis han trenger en litt fet bil i forbindelse med noe jobb-greier for å vise at han har litt cash eller noe.

Angående kantkjøre felger, kjøre rundt i Oslo, da er det fort gjort. Tok den ene gamlefelgen min såvidt fordi jeg ble presset av en buss som kom over i min fil. Reaksjonen ble å svinge unna bussen og håpe det gikk bra. Var bare 15 km/t da.

Ja er vell sikkert fort gjort når man kjører mye inne i byer osv..

Etter Skjærtorsdag var bilen min og felgene full av maling(var hvertfall noe sort og seigt som ligna), heldigvis gikk det vekk etter og ha gnikka masse med svampen, hvordan det kom dit aner jeg ikke da jeg satt i passasjersetet den dagen :P

Skrevet

Dette har faktisk vært en av de jævligste dagene i mitt liv, ikke for å overdramatisere, men jeg lå våken nesten hele natta og sjekket mobilen flere ganger om jeg fikk mail fra han. I dag har jeg spist 1 liten kebab og hatt syke nerver.

Først avtalte vi at en kamerat av han skulle levere bilen på Oslo S kl 18.00, jeg hadde vært hos politiet og opprettet en såkalt kode slik at patruljer i nærheten var klare til å rykke inn dersom det skulle skje noe hvis jeg ringte 112. Jeg var der kl 1745 fordi jeg tenkte han kom til å sette fra seg bilen i god tid og stikke av, så ringte han og sa at kompisen ble 30-45 min forsinket, så vi (jeg, spruddel og en kompis av han) tok en tur på bristolgarasjen og pratet litt for å slå av litt tid, dro tilbake kl 18:30 ca, sto å ventet i 10 min før han ringte tilbake og sa han var 10 minutter unna. Plutselig var mobilen avslått IGJEN!

Og så sendte han SMS: Har satt bilen utenfor togstasjonen i Lillestrøm utenfor sats, nøkkelen ligger på narvesen.

Da dro vi dit i full hast i den slitne rat-golfen til kompisen til spruddel, og der sto den parkert. Så jeg løp inn på narvesen å hentet nøkkelen, stilte setet (kom faktisk ikke inn i bilen med seteinstillingene hans, liten kar) og parkerte på en parkeringsplass for å inspisere bilen..

Innvendig så jeg at det hadde sittet minst 4 stykker, setebeltene lå å slang baki (jeg legger de alltid pent nedi rommet de skal ligge), det var sukker og smuler over hele dashen og midtkonsollen samt mye skit på gulvet og i setene.

Utvendig hadde den fått et par småriper og han har kjørt som ei lita jente og kantkjørt HELE høyre bakfelgen min, alle mine felger var 3 mnd gamle og 100% strøkne...

I tillegg har han kjørt litt over 1000km.

Bilen på sin plass igjen:

lt5w1lurji6jzrejfaaa.jpg

Felgen... :(

3v73zv3e1hmjdo5lu4wk.jpg

Og ikke engang i den værste vinteruka har bilen vært så møkkete som jeg henta den, måtte innom selvvasken å spyle den. Skal ta en ny detailrunde på mandag, med full skinnrens og alt. Føler at bilen min er ei skitten liten hore nå, æsj, møkkamann!

Skrevet

hoooff... for en (unnskyld uttrykket) JÆVLA IDIOT!

Var synd med skadene, skitten og smulene innvendig får man vell vasket og støvsugd..

litt værre med felgen ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...