Kny Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Nå er CSL Luka og pre-facelift håndtak til den i hus, gleder meg til å montere om ca 1 uke! Nå skal jeg opp på Torshov å hente takstativ til snowboardkjøring i vinter Monterte forresten min Autopass brikke bak fangeren rett under grillen, funker den der? Det lyser grønt når jeg kjører gjennom hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 hehe det er et tegn på at brikker funker det da får se hvordan den står imot -20 kalde i vinter da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Ja, det spørs jo ;p Men er vel ikke akkurat varmt inni bilen heller når det er så kaldt ute over natta! Har også bestilt nye skilter, henter de i morgen eller på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Vintersko på! Snødde litt ute i sta, så fant ut at det var på tide å bytte Kjøpte disse hjula litt før jeg fikk bilen, brukt, og de er helt strøkne. Plastbeskyttelsen over BBS logoen sitter fortsatt på. Trenger litt spaceing bak kanskje Og denne ligger i boden og skriker etter å bli montert Blir bilvask i morgen uansett vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Ble jo drit bra de hadde gjort seg som sommerfelger også ^^ bare et par tommer større seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Jepp, fine vinterfelger Kommer til å spyle de hver gang jeg triller inn i garasjen i vinter, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Må til oslo snart jeg nå glemte jo å stjele styrings boksene til AE dine hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Nå har jeg endelig fått montert angel eyes på bimmern min, av typen Orion v2 med 60 LEDs, hvis noen har spørsmål angående montering av samme type angel eyes på sin facelift coupe kan jeg være behjelpelig på PM. Tok et par bilder under montering, og noen bilder etter en kjapp vask. Er meget fornøyd med resultatet, men det er UMULIG å få fram hvordan det egentlig ser ut på bildene, må finne noen med bedre kamera til å ta bilder tror jeg. I morgen skal jeg sette av 8-10 timer til vask, clay, lakkrens, polish og 2-3 lag med voks. Alt for hånd da jeg ikke har maskin enda. På onsdag skal jeg prøve å få montert CSL bakluka! Herlig med ferie Lyktene ute: Namnam, middagen er i ovnen: Feste fast ringene: Finito! Gleder meg til å få shina den opp i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Fant ut at det er forskjellige blinklyspærer på hver sin side, krom på ene siden og oransje på andre, haha. Skal få kjøpt en krom pære til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Bra jobba! morro å fikse litt selv for oss som ikke er "bil mekanikere" enda gleder meg veldig til å se CSL luka på, DET blir spennede! lykke til med shining i morgen oss andre får dra på jobb og la bilen stå møkkete hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Da var CSL luka påmontert. Var ikke så vanskelig som jeg trodde, da jeg aldri har montert noen karosserideler før! Men det krevde en god del sliping med dremel og litt borring av hull for å få låsen og diverse til å passe. OG nedturen kom da jeg skulle montere på lista med skiltlys, hadde kjøpt ny list til pre-facelift som skulle passe, men nei. Denne passet fint i lengden, men det var en 2 cm glippe over lista, så jeg må innom på gs i morgen å se hva de har å si. Passformen på luka var ellers veldig bra! En liten teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ble bra med Csl luka men savner bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Det kommer, det kommer Må få riktig list først, og lakkert den så skal jeg ta en photoshoot med speilrefleks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ser konge ut coupe'n kler CSL utrolig godt! men nå må du jo fullføre looken gogo front fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 CSL-luka er virkelig fint på E46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå