Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Herregud. Slike slimåler av noen pakk glir seg alltid unna. Beklager at jeg tok opp dette i tråden din. Ble litt OT.

Ikkeno problem det, angår jo bilen litt sånn sett ;) Får nok aldri noe penger av han (erstatningskrav) når han har null inntekt, er visst en som venter på penger fra han som har fått han domfelt også.. Han får nok sin straff før eller siden. Kom nettopp inn et bra innlegg av "Mads Kristoffer" på siden der nå, verdt å lese hele :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det ;) De er originale ACS ja :) I starten likte jeg de ikke og planla å ta de av før jeg hadde henta bilen, men de har virkelig vokst på meg, så nå liker jeg de veldig godt! Byttes de ut så blir det i OEM BMW carbon splittere, slike Frode D hadde på sin facelift E46 :)

Hvis du skal kjøpe originale carbonsplittere må du være obs på at de er skjøre og det skal ikke mye til for å sprekke de. Jeg hadde vel 4 stk splittere i løpet av to sesonger :P

Form over function, hehe :) Neida, får se. Det er i mine øyne de peneste splitterne der ute, men er nok ikke det første jeg kjøper til bilen. Får jo OEM M3 speil til samme pris som 2 splittere nesten :)

I dag fikk jeg på vinterhjul. Nå var plutselig ikke bilen like tøff lenger, hehe :P Angrer veldig på at jeg solgte original M-sport felgene jeg hadde nå, skulle brukt de som vinterfelger!! BBS CH 17" ser så puslete ut nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke det motorsport hjul?

Originale BBS CH motorsport ja :)

Slettes ikke værst. Kan bytte vinterhjul med meg om du vil.... :P

Hehe, kunne tenkt meg de originale felgene som fulgte med bilen som vinterfelger faktisk, så hvis du har slike så kan vi bytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...