Kny Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Herregud. Slike slimåler av noen pakk glir seg alltid unna. Beklager at jeg tok opp dette i tråden din. Ble litt OT. Ikkeno problem det, angår jo bilen litt sånn sett Får nok aldri noe penger av han (erstatningskrav) når han har null inntekt, er visst en som venter på penger fra han som har fått han domfelt også.. Han får nok sin straff før eller siden. Kom nettopp inn et bra innlegg av "Mads Kristoffer" på siden der nå, verdt å lese hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 noen som har link til den hat-gruppa? finnern ikke på face... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Takk for det De er originale ACS ja I starten likte jeg de ikke og planla å ta de av før jeg hadde henta bilen, men de har virkelig vokst på meg, så nå liker jeg de veldig godt! Byttes de ut så blir det i OEM BMW carbon splittere, slike Frode D hadde på sin facelift E46 Hvis du skal kjøpe originale carbonsplittere må du være obs på at de er skjøre og det skal ikke mye til for å sprekke de. Jeg hadde vel 4 stk splittere i løpet av to sesonger Form over function, hehe Neida, får se. Det er i mine øyne de peneste splitterne der ute, men er nok ikke det første jeg kjøper til bilen. Får jo OEM M3 speil til samme pris som 2 splittere nesten I dag fikk jeg på vinterhjul. Nå var plutselig ikke bilen like tøff lenger, hehe Angrer veldig på at jeg solgte original M-sport felgene jeg hadde nå, skulle brukt de som vinterfelger!! BBS CH 17" ser så puslete ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 noen som har link til den hat-gruppa? finnern ikke på face... http://www.facebook.com/groups/292665407417509/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 hehe...da har jeg søkt om å bli medlem der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Blir bare forbanna av å lese om han karen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Få ut noen bilder av bilen med vinterhjula på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Det kommer Kanskje jeg knipser noen i dag, skal ut å kjøre og bilen er jo nyvaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Finne en litt bedre location enn nedi parkeringskjellern din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Da var vinterhjula på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 De hjula der gjør absolutt ingen skam på bilen på det nederste bildet så ser det jo faktisk veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Nei, greie de Men skulle heller ønske jeg beholdt originalfelgene og la vintergummi på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 var ikke det motorsport hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Slettes ikke værst. Kan bytte vinterhjul med meg om du vil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 var ikke det motorsport hjul? Originale BBS CH motorsport ja Slettes ikke værst. Kan bytte vinterhjul med meg om du vil.... Hehe, kunne tenkt meg de originale felgene som fulgte med bilen som vinterfelger faktisk, så hvis du har slike så kan vi bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå