Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Håper ikke jeg heller, men mye tyder på det. Verkstedet fant ingen feilkoder ved feilsøkinga si. Han sa han trodde det var turboen mest sannsynlig..

Takk, gleder meg til vi flytter ut på øya :) Får se om de får start på'n før jeg kan love deg at du får sett den, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får håpe det løser seg til det beste. Uansett; gratulerer med huskjøp og velkommen til Vestfold! :)

Takk for det, gleder meg til å øke innbyggertallet deres! :)

Hørtes ikke bra ut.. Men om det er turbohavari, så ville jeg kontaktet Turboservice ved høvik! skiftet turbo på min der :)

Knall service, og veldig rimelig i forhold til mange! Fikk helt ny Garret turbo til min for 8990,- :)

Ok, var det inkl. jobb eller? Hvordan er den turboen forhold til den originale?

Jeg har en kompis som skal hjelpe meg å frakte bilen fra Moss, og bytte turboen. Så jeg ser etter deler nå. Har funnet ut at en ny M47N turbo koster 8000 på koed. Delene rundt, pakninger, veivhusfilter og slik kommer på rundt 2500,- (stor takk til thundercunt på forumet for hjelp!!) Så totalt håper jeg at jeg kommer litt billigere fra det enn hos verkstedet den står på nå. Må vel betale rundt 1500 for feilsøkinga dems og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det løser seg til det beste. Uansett; gratulerer med huskjøp og velkommen til Vestfold! :)

Takk for det, gleder meg til å øke innbyggertallet deres! :)

Hørtes ikke bra ut.. Men om det er turbohavari, så ville jeg kontaktet Turboservice ved høvik! skiftet turbo på min der :)

Knall service, og veldig rimelig i forhold til mange! Fikk helt ny Garret turbo til min for 8990,- :)

Ok, var det inkl. jobb eller? Hvordan er den turboen forhold til den originale?

Jeg har en kompis som skal hjelpe meg å frakte bilen fra Moss, og bytte turboen. Så jeg ser etter deler nå. Har funnet ut at en ny M47N turbo koster 8000 på koed. Delene rundt, pakninger, veivhusfilter og slik kommer på rundt 2500,- (stor takk til thundercunt på forumet for hjelp!!) Så totalt håper jeg at jeg kommer litt billigere fra det enn hos verkstedet den står på nå. Må vel betale rundt 1500 for feilsøkinga dems og.

Kjøpte orginal turbo :) Nei, 8990,- var kun for tubon! Men om du sjekker hos GS eller andre steder, så er det ganske grei pris i forholdt il andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er dessverre det. Jeg som alltid er så forsiktig ved kald motor og før jeg parkerer, måtte jo skje uansett :P Ennå ikke hørt noe fra verkstedet. Noen som vet hva verksteder pleier å ta for en sånn jobb inkl deler? Jeg kommer nok til å kjøpe deler og fikse det selv med en kompis som kan litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle ha 8995,- + mva for turbo til min, dvs over 11 lapper totalt, og 1000kr timen for å montere som han regnet med tok 6 timer. 17.000,- totalt ca da. Shit's expensive :P

Når jeg flytter kan jeg heldigvis sykle til jobb, kan bilen få stå i fred og ikke gi meg utgifter, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke overpriset med normale verkstedsregninger nei. Men kommer mye billigere fra det hvis man kjøper deler og fikser selv.

Fikk svaret nå fra verksted, fullstendig turboras, bare småbiter igjen i turboen.. Hadde heldigvis ikke gått utover noe annet enn turboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...