Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

husk att du og burde rense IC+ rør før du starter opp igjen! kan være biter fra skovlene som ligger der og di vil du ikke ha inn i motoren...

Ja, har lest litt om det. Har heldigvis en som kan litt mer enn meg som skal hjelpe meg :)

Auda, det gikk så galt, ja..

Godt du har en venn som kan hjelpe deg med jobben da, i det minste. Da sparer du nok en del lapper. :)

Ja, sparer vel noen tusen. Har ikke fått pris av verkstedet enda :s

Jepp, anbefaler deg å skifte veivhusfilter asap så du slipper detta og :P Takk for det :)

Jeg får sjekke opp dette! Vil ikke at turboen skal ryke! Takk for tips! :)

Burde skiftes hver 3. gang man skifter olje leste jeg. Koster uansett bare rundt 500-600 kr for et slikt filter og thundercunt har laget en DIY på det:

viewtopic.php?f=1&t=185077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Endelig fått igjen bilen fra verksted :) Nå går den fint igjen! Hvis dere ser en stor røyksky på veien, er det nok meg ;) Er nok en del olje som skal forbrennes i eksos etter havariet, hehe.. Endte på ganske nøyaktig 17.000,- hos turboservice sin samarbeidspartner ved Sandvika, 2 års garanti eller 100.000km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var spent da jeg kjørte fra stedet om den ville orke hele veien hjem, hehe. Satt uten musikk å hørte etter ulyder og slik, men gikk smertefritt hjem hvertfall. Ryker en del bare :) Var flaut at jeg nesten ikke kom opp bakken ved verkstedet, piggfri og bakhjulstrekk på hardpakka snø, måtte slå av DSC for å komme helt opp :P Savner sommern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sommeren?! :o Piggfri, bakhjulstrekk + snø bør jo være grunn til å være glad? :D Var gøy på vei hjem nå. Få på Quaife, så kommer du deg frem :)

hat å kjøre i trafikken med piggfri og bakhjulstrekk på sånn føre enkelte plasser :P Kom så vidt opp bakken ved verkstedet, og bilen bak lå helt oppi ræva mi ;p Ikke gidder jeg å herje, og ligge bredt når jeg kjører på traffikerte veier heller, for glad i lappen min til det :) Savner nok sommern av flere grunner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...