Danielk Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Jepp, anbefaler deg å skifte veivhusfilter asap så du slipper detta og Takk for det Jeg får sjekke opp dette! Vil ikke at turboen skal ryke! Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 husk att du og burde rense IC+ rør før du starter opp igjen! kan være biter fra skovlene som ligger der og di vil du ikke ha inn i motoren... Ja, har lest litt om det. Har heldigvis en som kan litt mer enn meg som skal hjelpe meg Auda, det gikk så galt, ja.. Godt du har en venn som kan hjelpe deg med jobben da, i det minste. Da sparer du nok en del lapper. Ja, sparer vel noen tusen. Har ikke fått pris av verkstedet enda :s Jepp, anbefaler deg å skifte veivhusfilter asap så du slipper detta og Takk for det Jeg får sjekke opp dette! Vil ikke at turboen skal ryke! Takk for tips! Burde skiftes hver 3. gang man skifter olje leste jeg. Koster uansett bare rundt 500-600 kr for et slikt filter og thundercunt har laget en DIY på det: viewtopic.php?f=1&t=185077 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Burde skiftes hver 3. gang man skifter olje leste jeg. Koster uansett bare rundt 500-600 kr for et slikt filter og thundercunt har laget en DIY på det:viewtopic.php?f=1&t=185077 Se her ja, får jeg info servert! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Endelig fått igjen bilen fra verksted Nå går den fint igjen! Hvis dere ser en stor røyksky på veien, er det nok meg Er nok en del olje som skal forbrennes i eksos etter havariet, hehe.. Endte på ganske nøyaktig 17.000,- hos turboservice sin samarbeidspartner ved Sandvika, 2 års garanti eller 100.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Bra! Da får man satse på en problemfri fremtid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Ja, var spent da jeg kjørte fra stedet om den ville orke hele veien hjem, hehe. Satt uten musikk å hørte etter ulyder og slik, men gikk smertefritt hjem hvertfall. Ryker en del bare Var flaut at jeg nesten ikke kom opp bakken ved verkstedet, piggfri og bakhjulstrekk på hardpakka snø, måtte slå av DSC for å komme helt opp Savner sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Savner sommeren?! Piggfri, bakhjulstrekk + snø bør jo være grunn til å være glad? Var gøy på vei hjem nå. Få på Quaife, så kommer du deg frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Savner sommeren?! Piggfri, bakhjulstrekk + snø bør jo være grunn til å være glad? Var gøy på vei hjem nå. Få på Quaife, så kommer du deg frem hat å kjøre i trafikken med piggfri og bakhjulstrekk på sånn føre enkelte plasser Kom så vidt opp bakken ved verkstedet, og bilen bak lå helt oppi ræva mi ;p Ikke gidder jeg å herje, og ligge bredt når jeg kjører på traffikerte veier heller, for glad i lappen min til det Savner nok sommern av flere grunner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hehe, ser den Herjer ikke når det er trafikerte veier jeg heller. Og jeg kan love deg at jeg savner sommeren litt på mange måter jeg og, men vi må gjøre det beste ut av det Jeg får hvertfall akt mye i vinter, E34 er som å kjøre slede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Hehe, ja Følte E46'n var en slede når jeg brukte 2 felter på veien for å komme meg opp I dag skal jeg forresten montere alu. ringer rundt speedo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Hmm, jobber til nesten 17 og har julebord 19, så får ikke vært med deg Men bare å slå på tråden hvis det er noe Forresten, kan være lurt å ha hårføner tilgjengelig, det er noen plastklips på speedoen som skal bøyes litt i, og de kan fort knekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Reiser til Tønsberg etter jobb uansett, så regner med jeg gjør det der Er vel bare en 10 minutters jobb Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Ok Anledning til å plukke opp spilleren for meg i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Reiser til Tønsberg etter jobb uansett, så regner med jeg gjør det der Er vel bare en 10 minutters jobb Takk for tips! we like! øl øl øl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå