Skilbert Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Veldig pen bil, Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Veldig pen bil, Kenneth Yes he has! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Thank you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Ikke mye updates for tiden, har nettopp flyttet inn i nytt hus for et par uker siden og bilen har fått sin egen garasje og gårdsplass For tiden går det mest i skruing av møbler og drit, men tok meg tid til å fikse høyre nedfellbare baksete her om dagen da den var defekt. Viste seg å være en 10 minutters jobb, på noe jeg har plaget meg over i over 1 år, hehe Har bestilt 150cm x 75cm BMW logo "banner" eller flagg om du vil på eBay som jeg tenkte å pynte i garasjen med Skal også kjøpe kroker til å henge CSL felgene bortover veggen, tror det blir ryddig og pent! Hiver ut noen bilder av bilen i garasjen sin når jeg får banner og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Utvilsomt den peneste/råeste E46 Coupe på forumet. Bilen din er rett og slett sånn E46 skal se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Legg til M3-speil på lista bare Nydelig bil Kenneth, hyggelig å høre at du har kommet deg på plass i det nye huset også. Gleder meg til å komme på besøk etterhvert Få pynta gårdsplassen med en E46 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Utvilsomt den peneste/råeste E46 Coupe på forumet. Bilen din er rett og slett sånn E46 skal se ut! Takk for det Legg til M3-speil på lista bare Nydelig bil Kenneth, hyggelig å høre at du har kommet deg på plass i det nye huset også. Gleder meg til å komme på besøk etterhvert Få pynta gårdsplassen med en E46 til Står på lista det Har ikke så mye å rutte med til bil om dagen akkurat, så jeg får ta det med tiden om den ikke blir solgt. Ja, vi får finne en helg eller no når vi har fått det meste på stell her, er utrolig hvor mye drit 2 personer klarer å samle opp, hehe. Sykt mye å pakke ut fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Da var denna solgt til en hyggelig fyr fra Nittedal! It will be missed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Da var denna solgt til en hyggelig fyr fra Nittedal! It will be missed. Gratulerer med salg. Hva blir det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Takk. Får se, skal finne meg noe billigere enn denna hvertfall. Huseier nå vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Æsj da, synd med salg da Men når det var det du ville, så godt å få solgt den da. Håper du snart finner en fin slik du leter etter Holder øynene åpne jeg også for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Godt det er flere avoss som kvitter oss med E46ene... tråler mobile.de hver dag etter ny bil, men tyskere liker tydeligvis ikke oppvarmede seter \ m sport pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hehe, hva leter du etter? Solgt din og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Gratulerer med salg nå blir det gøy fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hehe, hva leter du etter? Solgt din og? Ikke solgt enda, lufter sakte og sikkert. Ser etter E92 coupe med sekser, i blå svart eller hvit. Må ha: Navi M-sport Skinnseter Sportsseter El-seter Men tyskera har ikke noe av det der unntatt motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå