Richie85 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Grattis med salg! Trives på øya?? Spent hva neste bil blir..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Hehe, hva leter du etter? Solgt din og? Ikke solgt enda, lufter sakte og sikkert. Ser etter E92 coupe med sekser, i blå svart eller hvit. Må ha: Navi M-sport Skinnseter Sportsseter El-seter Men tyskera har ikke noe av det der unntatt motorn E92 med sekser ja, oppgraderer litt du da Kan jo ettermontere originaldeler da, så lenge maskinisten er ok så er jo det andre bare morro å bytte ut Skal ned i prisklasse jeg da, blir nok ikke noen E92 på meg, hehe. Grattis med salg! Trives på øya?? Spent hva neste bil blir..!! Takker! Ja jeg trives kjempegodt, 100 ganger bedre enn Oslo Akkurat nå putrer jeg rundt i en gammel Toyota Yaris fra rundt 2000/01 tallet med 26000km på tellern (Svigerbesteforeldrene sin, hehe). De bruker den ikke når snø ligger på bakken og nesten aldri ellers heller, så jeg får låne den litt. Trist bil ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det høres bra ut! Jepp, er kos her nede vet du! Huff og huff.. Yaris er tingen! Kan få kjøpe den gamle traveren min.. "m3n.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det høres bra ut! Jepp, er kos her nede vet du! Huff og huff.. Yaris er tingen! Kan få kjøpe den gamle traveren min.. "m3n.." hahahaha m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det høres bra ut! Jepp, er kos her nede vet du! Huff og huff.. Yaris er tingen! Kan få kjøpe den gamle traveren min.. "m3n.." hahahaha m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Hehe, yarisen er helt rå. Den står å koser seg under BMW banneren i garasjen min Blir bytta ut med BMW om ikke så altfor lenge, så den får nyte tørr garasje så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Oh.. lakkerte plastdetaljer å greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hmm, nå skjønner jeg hva du snakker om med at garasjen ikke er så stor ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 God nok plass til å polere bil uten å flytte bil faktisk, tok en 1-stegs jobb på 320cd'n før jeg solgte den Sleit ikke med plassen! Trenger bare mere lys, og hvite vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hva skal du ha igjen nå a? Lukter litt E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Blir E36 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Har en anelse på hvem du har kjøpt Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 E36 is tha shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10058463 Var det denne fyren som kødda med deg /"stjal" bilen din KNY ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå