Gå til innhold

Kny's 2004 e46 coupe, solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update nå, lenge siden sist. Har vært hos lakkereren, skal lakke opp frontfanger, splittere, CSL luka, venstre forskjerm (minibulk og mye steinsprut) og venstre bakskjerm (retting av parkeringsbulk på 4x5cm) til den nette pris av 7000,- ! Synes det var en grei pris, så nå skal han ta bilen min så fort som mulig utpå nyåret. Skal lakke opp panseret også til våren pga. jeg mistenker steinsprut i vinter og det har allerede noen merker.

Sommerhjul kjøpes inn i desember, blir mest sannsynlig BBS LM reps. 8,5 og 9,5x19"

Så satt jeg meg opp på en reservasjonsliste på en Dynavin for rundt 2 mnd siden, da denne hadde lang leveringstid. Så fikk jeg mail i dag om at jeg var nestemann på lista, så jeg slo til! Så nå er Dynavin multimedieenhet på vei i posten, blir deilig, merker jeg savner navi og slikt fra gamle bilen :Dhttp://www.dynavin.com/products/product_dnv_e46.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 591
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må bli bra Kny :) Gleder meg til å inspisere når god bilen er tilbake fra lakkern!

hva slags dekk dim blir det på BBS LM'sa?

Tipper det blir 235/35 og 255/30 eller 265 hvis jeg skal ha billigdekka på GS :P

konge :) krever step by step når du skal montere spilleren og korleis den er å bruke :D

Ja, skal ta masse bilder, kanskje lage en liten DIY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det :P nå har jeff ein god på E46fanatics, men skader ikkje å lage ein her og :wink:

satser på at den er så bra som eg har sagt den er til deg :o

er ganske basic å kople den opp, berre huske på å isolere alle rca plugger sånn at du ikkje får forstyrrelser og at det ikkje ligger kabler i veien for spjeldet som styrer varmen ned til beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, har sett gjennom den et par ganger ;) Den er nok MYE bedre enn BMW original business jeg har nå hvertfall, så blir garantert ikke skuffa! Tenkte å legge slike poser rundt pluggene som Jeff gjorde ja :) Skal ta meg god tid på å koble den opp! Blir nok å oppgradere litt lyd etterhvert også, frontsett og en liten 10" kanskje for å komplettere det hele, har ikke hifi pakka med harman kardon i denne så lyden er ikke akkurat noe å skryte av nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, har sett gjennom den et par ganger ;) Den er nok MYE bedre enn BMW original business jeg har nå hvertfall, så blir garantert ikke skuffa! Tenkte å legge slike poser rundt pluggene som Jeff gjorde ja :) Skal ta meg god tid på å koble den opp! Blir nok å oppgradere litt lyd etterhvert også, frontsett og en liten 10" kanskje for å komplettere det hele, har ikke hifi pakka med harman kardon i denne så lyden er ikke akkurat noe å skryte av nå :P

bsw.com har eit fint oppgraderings sett med høytallere som er spessiallaga til E46, visst du ikkje vil stresse med å lage overgang i fra pluggen til org høytaller og lage nye fester.

blaupunkt har den fine PnP forsterkeren sin som frister veldig, begge desse skal gi gode forbedringer kvarfor seg, så må bli konge visst ein har begge deler :)

har ikkje hørt om dei store barnefeilene på V5 enda så den skal vere så godt som feilfri.

Dette blir rått! Har selv satt meg på liste hos Jeff ang. Dynavin spiller. Han snakket kun om et par ukers ventetid nå så det er gull. :) Forøvrig strøken kjerre, og blir artig å se når du får på luka. :)

ventetida på spillerene varierer litt ettersom dynavin ikkje har kontinuerlig produksjon, men lager dei i parti. så satser på at du sitter med spilleren din om ikkje så lenge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir rått! Har selv satt meg på liste hos Jeff ang. Dynavin spiller. Han snakket kun om et par ukers ventetid nå så det er gull. :) Forøvrig strøken kjerre, og blir artig å se når du får på luka. :)

Ja, gleder meg som en unge til å montere Dynavinen! Luka har jeg alt montert, er et par bilder på forrige side, venter med ordentlig photoshoot til jeg har fått på lakk, som blir på nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bsw.com har eit fint oppgraderings sett med høytallere som er spessiallaga til E46, visst du ikkje vil stresse med å lage overgang i fra pluggen til org høytaller og lage nye fester.

blaupunkt har den fine PnP forsterkeren sin som frister veldig, begge desse skal gi gode forbedringer kvarfor seg, så må bli konge visst ein har begge deler :)

har ikkje hørt om dei store barnefeilene på V5 enda så den skal vere så godt som feilfri.

Ah, takk for tipset. Skal lese litt om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk bilen smake litt på vaskehanske og meguiar's gold class shampoo igjen takket være Spruddel på forumet :)

Tok et par bilder av luka og bilen. Den skal lakkeres i bilens farge (lista midt på også ja), så den ser ganske uferdig ut akkurat nå. Skal tilpasses litt mer på venstre side og, så har jeg karbon emblem liggende klart til luka er ferdig lakkert.

iPhone bilder as usual. Tror jeg kanskje får speilreflekskamera til jul :)

Enjoy!

cfuo6e57pabour5lbse3.jpg

uw21x2yvf0skpsz2or1o.jpg

6quny1av6qnypeqf8k1p.jpg

7xl64fteq37365drjywg.jpg

r7j0d2xgmkagnz7bl1sn.jpg

fpv8sbz6bvu9q2nf4yf4.jpg

bgl4y71hieyyfbw0occ9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...