Joher Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hvorfor skal alltid folk grave etter bagatell feil med bilen? Akkurat som noen studerer bildene for å finne noe som er gale og kan pirke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Er ofte slik. men man må tåle kritikk begge veier Stoppie-Master. ja er ikke umulig at hele bilen blir lakkert Får se etterhvert. Og angående solfilmen,,skal man ha solfilm, så må man sote helt frem, hvis ikke blir det ikke pent etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Er ofte slik. men man må tåle kritikk begge veier Stoppie-Master. ja er ikke umulig at hele bilen blir lakkert Får se etterhvert. Og angående solfilmen,,skal man ha solfilm, så må man sote helt frem, hvis ikke blir det ikke pent etter min smak. Enig der, blir mye finere når man soter hele siden Det var stort det der treffet vårres Men vet ikke om jeg kan komme med min neste gang, har satt på vinterhjulene 16" og ballong dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hehe. ja var et brutalt oppmøte Tror nok ikke du er den enesten som kommer til å stille med vinterhjul hvis det blir flere treff i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Får se om vi klarer å bli 1 til neste gang... Jeg har kjøpt 18" til vinterhjul, men har ikke kjøpt dekk enda, må nesten bruke opp dekkene på 16" hjula, eller selge de... Var det forresten tilfeldig at du tok bilder av bilen i busslomma utenfor kvislabakken barnehage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Får se om vi klarer å bli 1 til neste gang... Jeg har kjøpt 18" til vinterhjul, men har ikke kjøpt dekk enda, må nesten bruke opp dekkene på 16" hjula, eller selge de...Var det forresten tilfeldig at du tok bilder av bilen i busslomma utenfor kvislabakken barnehage? Ja vi får satse på det. ja var helt tilfeldig at jeg tok bilder av bilen der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Glemte å ta bilder, så vi får ordne et lite treff neste gang en av oss skal på esso og vaske bilen. Så får vi ta et par bilder Og da må jeg forhåpentlighvis ha fått på senkesettet på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 http://www.octanemotorsports.com/p13609 ... _info.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jeg klagde ikke, bare sa det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Så du at det var jeg som passerte deg i bommen på ranheim i dag, jeg måtte bare tute på deg Du tok det rolig, kjørte du med sommerdekka på enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Så du at det var jeg som passerte deg i bommen på ranheim i dag, jeg måtte bare tute på deg Du tok det rolig, kjørte du med sommerdekka på enda? Ja så deg ja. Kjørte nok med sommerdekk ja var ganske glatt enkelte plasser. Men gikk fint Skal legge om imorra tidlig. Fant ut det var best på føret her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Så du at det var jeg som passerte deg i bommen på ranheim i dag, jeg måtte bare tute på deg Du tok det rolig, kjørte du med sommerdekka på enda? Ja så deg ja. Kjørte nok med sommerdekk ja var ganske glatt enkelte plasser. Men gikk fint Skal legge om imorra tidlig. Fant ut det var best på føret her Tenkte meg det Mine dunlop vinterdekk sitter ganske godt og har kjørt opp og ned og frem og tilbake i dag, så det var bare og koste avgårde Legger ved bilde av nybilen min, var og hentet den i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Da er handlelista for vintern klar Håper å få taki alt dette før våren kommer Nytt panser. Facelift grillramme med nyrer. Nye lykter fram M3 GT splittere M3 sideskjørt. M3 GT vinge. M3 speil Nytt ratt. Mulig bakrutesenker også Oppgradere felger til 18" er også mulig,,men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Møtte deg i rundkjøringa i stjørdal i går, men er umulig å se om du hilser tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Da er M3 GT splittere innkjøpt + 8.5-19" felger fra GS. Disse fikk jeg veldig billig pga de har fått noen reklamasjoner pga klarlakken flasser. På sommern så vasker jeg kun bilen hjemme i gårdplassen uansett med mild bil shampoo, så håper det går bra kjøpte 5 av disse felgene. kjekt med en i reserve Her er et par bilder av felgene, håper de blir pene på bilen min. Og siden de er så åpne imellom eikene, så skal jeg lakkere calipterne og kjøpe nye ventilerte GS Performance bremseskiver, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå