Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sto denne på byåsen vgs noen ganger i sommer? syns jeg så den, fin bil :)

Isåfall så var det på kveldstid du så den, ettersom samboern min trente på 3T som ligger ved den skolen ;)

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Isåfall så var det på kveldstid du så den, ettersom samboern min trente på 3T som ligger ved den skolen ;)

hm, så en i lik en i skoletia, med slike gs felger. ganske fin å blank i lakken. var i sommer/høst jeg så den da :)

Skrevet

hm, så en i lik en i skoletia, med slike gs felger. ganske fin å blank i lakken. var i sommer/høst jeg så den da :)

Tenker du på sedanen eller coupe'n? Er bilde av to på forrige side ;) Og ingen av de er avbildet med GS hjul ;) Sedanen har originale BMW hjul, og coupen har Beyern Mesh på bildet ;) Men var uansett ingen av mine da :)

Skrevet

Ok. men var uansett ikke min bil du så oppå der da. Dessuten så har jeg ikke fått dekk på de felgene engang enda, så har ikke kjørt noen plass med dem :)

Skrevet
Ok. men var uansett ikke min bil du så oppå der da. Dessuten så har jeg ikke fått dekk på de felgene engang enda, så har ikke kjørt noen plass med dem :)

åja, hehe :)

• 2 months later...
Skrevet

Da har det skjedd ting. Har nå fått gjort en del med bilen. Jeg har i tilegg til å gitt motoren litt vedlikehold +++ Fått på mine nye 19" hjul fra GS. var skeptisk til 19" på E36, men ble faktisk bra syns jeg. Har også fått noe deler fra lakkerern, så nå er det facelift grillramme på bilen, med nye nyrer, pluss M3 GT splittere. Har også en bakrute senker som ligger nylakkert som skal på.

Videre planer er og bytte skiver og klosser runt bilen. Felgene er så "åpne" så jeg kjøpte skiver med lakkert senter. Ser bedre ut + at det er greit å ha slikt nytt på bilen. Mulig jeg lakkerer calipterne også.

har også fått sporet opp en M3 GT vinge,,så håper den ikke blir solgt til noen andre før jeg får kloa i den :)

Så blir vel det neste utvendig på bilen, og fjerne solfilmen på siderutene, og få på M3 sideskjørt.

Bilder av div upgrades kommer etter jeg har vaska bilen imorgen.

Skrevet
Da har det skjedd ting. Har nå fått gjort en del med bilen. Jeg har i tilegg til å gitt motoren litt vedlikehold +++ Fått på mine nye 19" hjul fra GS. var skeptisk til 19" på E36, men ble faktisk bra syns jeg. Har også fått noe deler fra lakkerern, så nå er det facelift grillramme på bilen, med nye nyrer, pluss M3 GT splittere. Har også en bakrute senker som ligger nylakkert som skal på.

Videre planer er og bytte skiver og klosser runt bilen. Felgene er så "åpne" så jeg kjøpte skiver med lakkert senter. Ser bedre ut + at det er greit å ha slikt nytt på bilen. Mulig jeg lakkerer calipterne også.

har også fått sporet opp en M3 GT vinge,,så håper den ikke blir solgt til noen andre før jeg får kloa i den :)

Så blir vel det neste utvendig på bilen, og fjerne solfilmen på siderutene, og få på M3 sideskjørt.

Bilder av div upgrades kommer etter jeg har vaska bilen imorgen.

Bilder blir bra, høres veldig bra ut! :D

Skrevet
Kul bil du har. Blir bra å se bilder av de siste oppdateringene :)

Takk for det. Skal ta noen bilder etter litt vasking og gnukking imorgen :)

Skrevet

Drittvær idag, så ble ikke noe vasking av bil. Men her kommer noen bilder alikevel.

Skal ta bedre bilder når været har forbedret seg :)

uxp8o4mvribm4c2vcwss.jpg

xk6qykwg0rl87ki21mol.jpg

vjjqoc1bir5ifruepp2s.jpg

0biahcfwpyxm76rgnc31.jpg

ur31mtnuciww33npy3mk.jpg

137sjyuptnmskla9lswn.jpg

Skrevet

Litt usikker på hvor mye den er senket siden jeg ikke har papirer på senkesettet. men tipper rundt 60mm fram :)

Skrevet

Her kommer noen bilder til. Skal forresten bytte til originale facelift griller. Ble ikke fornøyd med de chrome/sort nyrene som er på nå.

x5ydt0ye069o5in1vj2n.jpg

n6y8rjudw93au9ieietn.jpg

79ste838gimloflus3f7.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...