bmwkizn Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 kjøp deg nyrer i svart krom, det er fint Svart chrome?? Syns ikke helt mørke nyrer er pent på sort bil. Må være litt skille syns jeg Blir nok originale facelift nyrer på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 kjøp deg nyrer i svart krom, det er fint Svart chrome?? Syns ikke helt mørke nyrer er pent på sort bil. Må være litt skille syns jeg Blir nok originale facelift nyrer på denne. jess, heter krom på norsk, hehe syns det er fint jeg, skal lakkere nyrene mine i samme farge som bilen jeg men det er jo hver sin smak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Jepp. Det som er hele poenget at bilene er litt forskellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Jepp. Det som er hele poenget at bilene er litt forskellige hehe, sant det. men fin bil du har, likte felgene, de passet bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Takk for det. Jeg syns de var kledelige selv Vurderer nå salg av bilen, så hvis noen er intressert så kan de ta kontakt. Bilen vil bli EU godkjent nå i disse dager, så da blir det iorden. Års avgift er betalt, og røde oblater er på. Usikker på pris. Men de som er intressert kan ta kontakt på PM for mere info, og evt gi et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå