Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det aktuelt å bruke spacere bak? Hadde gjort seg å få dytta felgen lenger ut mot skjermkanten.

Det er nok til vurdering! Må nesten fylle ut den stakkars hjulbuen litt mer enn nå så spacere hadde vært en bra alternativ!

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

På tide med en liten update!

Er det noen som har kjennskap til Dynavin's ombyggingspakker når det gjelder bilstereo? Har sett noe lignende på flere typer Audi, men aldri i BMW.

gand8c47bhxveggy7ots.jpg

Bilen vil da se slik ut. Det er da muligheter for både DVD, navigasjon, aux-inngang, tv-utganger og en shitload av andre muligheter..

Eneste spørsmålet blir det med knappene til setevarmeren. Andre som har gjort det har flyttet dem ned til "askebegeret", men det ser ikke ut som det er noe plass i det hele tatt der.

fz2noq8vdnc72n6egcg4.jpg

Han her har fått det til.

Specs:

• Simple installation and no modifications to the vehicle or stereo structure frame
    * Supports BMW Steering wheel controls
    * Plug and play for cars without navigation. NOT designed for Cars with navigation.
    * Easy-installation design is protected by patent
    * High quality 16:9 touchscreen display
    * High resolution 800 x 480 digital touchscreen
    * Dual-System design to listen to music while running navigation software smoothly
    * Compatible with original steering wheel control, SWC, function
    * Integrated Bluetooth module, supporting A2DP (Playing music from mobile phone via car audio)
    * Integrated iPod interface (iPod control, select iPod songs directly through touchscreen)
    * Integrated navigation systems, Windows CE 5.0/6.0
    * Integrated USB interface and SD card readers, supporting up to 64GB capacity
    * Integrated high sensitive microphone
    * Supports CD, CD-R/RW, MP3, WMA, MPEG4, DIVX, VCD, SVCD, JPEG
    * Supports auto-memory to multimedia playback
    * Supports reverse camera input
    * FM/AM radio tuner supporting RDS
    * One (1) set A/V input for auxiliary devices
    * Two (2) sets extra video output for rear-seat video display
    * Extra 4.1 channels extra audio outputs (FL, FR, RL, RR, and Subwoofer)
    * High sensitive external microphone included
    * Multiple language menu
    * Optional Integrated digital TV tuner (ATSC for US Market not yet available)
    * Integrated traffic message channel, TMC, function (NON USA Version)
    * Supports Dynavin 3G modem kit for internet services (optional)

Skrevet

Fikk en kompis som driver med fotografering til å ta noen bilder av bilen i et litt eldre bilverksted. Her er tre av dem:

c5p37f8h9axrupetzzhh.jpg

3gv9f8eyfq7od1wikeuc.jpg

03dgj83feiatghxz26nd.jpg

Meget flink kar, Håkon Røsok Arnjlot :)

Skrevet

Fin bil, og han karen som tok bilder er sikkert flink i utgangspunktet, men de bildene synes jeg ble regelrett ræv.

Skrevet

Enig med Mads der. Personlig synes jeg det ble altfor mørkt og lysene rundt der lyser mer opp lokalet enn bilen, så bilen gjemmer seg. Bilen blir liksom ikke det første man ser på bildet og det er jo litt dumt. Men han er sikkert flink, så la han ta fler bilder ute osv, så blir det nok kult :)

Skrevet
Enig med Mads der. Personlig synes jeg det ble altfor mørkt og lysene rundt der lyser mer opp lokalet enn bilen, så bilen gjemmer seg. Bilen blir liksom ikke det første man ser på bildet og det er jo litt dumt. Men han er sikkert flink, så la han ta fler bilder ute osv, så blir det nok kult :)
Fin bil, og han karen som tok bilder er sikkert flink i utgangspunktet, men de bildene synes jeg ble regelrett ræv.

Har hørt fra han at det er noe vanskelig å ta slike type bilder av en svart bil, men jeg synes han fikk det ganske bra til med det første hvertfall.

Bildet bakfra er helt ok, kanskje litt mørkt helt bakerts og det siste bildet er også litt for mørkt, men stilfullt såklart :)

Det var forsåvidt første runde med studioblitzer på fotografen, så all cred til han fra meg :)

Skrevet
he ikkje bassbrothers inni fosnavågen sanne anlegg greier da??

http://www.bassbrothers.no

Jo det stemmer nok, men den spilleren der koster ca ca. 6.000kr! Det er ganske billig til en såpass "clean" spiller med alt det utstyret. Vil helst ikke skifte ut spilleren uten at det ser litt orginalt ut :)

Bassbrothers kan gjerne få bygge resten av anlegget i bilen min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...