Mering90 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Hærmegåser? Hehe... Blir bra dette! Bare å kjøpe E90 nå Håvard
Mering90 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Så på en annen tråd at du savnet et bilde av den hvite E36'en også Håvard! Her var jeg heldig å fikk med naziskuta di Til dere andre så er det snakk om BMWCCN-treffet som ble holdt i Ålesund nå den første mai. Veldig bra treff!
Mering90 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Litt flere bilder av skuta kan vel ikke skade? Her har jeg også kosa meg litt i et redigeringsprogram som jeg måtte teste ut... Litt for mye kanskje!
Mering90 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Da har jeg bestilt inn "tinted" film til hovedlyktene og grøftelysene fra Lamin-X. Er usikker på om jeg skal montere på de på grøftelysene da dette kan bli litt overkill, men jeg får se. Andre enn ThomasE91 her på forumet som har montert disse å kan fortelle om det er noe stress med montering?
Eksos Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Dette blir bra! Min folie var iallefall piece of cake og montere
Mering90 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Dette blir bra! Min folie var iallefall piece of cake og montere Det høres bra ut! Var det forøvrig levert av samme leverandør; Lamin-X? Ser meget bra ut de lyktene nå... for de som har sansen for det...
Eksos Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Er litt smak og behag med gul folie, men litt tøft på hvit bil Har ikke peiling på hvilken leverandør det var, men det var nok ikke lamin-X, de er vell ferdigkutta? Var bare ett ark de jeg monterte ..
Mering90 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 jaja! Da har noen vært å knabba ene øyelokket på bilen min... Kjekt for dem... Heldigvis så har jeg liggende en del slike på firmaet mitt dersom jeg skulle sette på nye. Måtte uansett ha tatt dem av da jeg skal sette på laminx-filmen som kom idag... Så får jeg se om det er noe penere med eller uten de listene.
APedersen Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Har du bytta pærene til nummerskiltbelysningen? Isåfall hvor kjøpte du dem?
spruddel Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Få på gul lyktefilm og av med øyelokksenkere, så legger du ut noen bilder av hvordan det ser ut Tror det blir veldig bra
Mering90 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 Har du bytta pærene til nummerskiltbelysningen? Isåfall hvor kjøpte du dem? Jeg selger dem PM om ønskelig. Få på gul lyktefilm og av med øyelokksenkere, så legger du ut noen bilder av hvordan det ser ut Tror det blir veldig bra Hmmm.. Jeg tror nok det blir montert på "tint"-filmen iløpet av dagen. Eksos her på forumet ville vel sagt det samme angående gul lyktefilm, men jeg tror jeg må forholde meg til "Black Edition"-stilen som jeg er ute etter Kan godt være det hadde vært stilig med gul... Kanskje jeg burde prøve en dag?
Eksos Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 På din hadde nok jeg også lagt "tint" film Gult er kult, men tror det hadde blitt for mye gult om du skal ha det på dine lykter, for stor flate.. Og på svart bil er det tøffest om alt er svart
Mering90 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 På din hadde nok jeg også lagt "tint" film Gult er kult, men tror det hadde blitt for mye gult om du skal ha det på dine lykter, for stor flate.. Og på svart bil er det tøffest om alt er svart Tenker det! La de inntil å så på hvordan fargen ble: ikke for mørkt, å ikke for lyst God blanding. Litt lite gira på å starte i dette drittværet så får vel vente til det gir seg litt før de blir påmontert! Ellers så må jeg bare skryte av Lamin-X. Kom etter en uke og produktet var av meget høy kvalitet. Fulgte også med bruksanvisning og litt tips å triks osv., men fortsatt så tror jeg det blir noe vanskelig :s Lenge leve DIY på Youtube
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå