Gå til innhold

Vinduspussere, flate fra Biltema, erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd de dyreste flate fra Biltema? En kompis har de på Audi A6`en sin, og er forsåvidt fornøyd. Jeg prøvde med de billigste flate på forrige bilen min, men syntes de begynte å hoppe og skrike fort.

Skrevet

Har samme oppfatning, ruta må være helt sausa ned med vann eller spylevæske for at viskerene skal holde tyst, de hopper og skriker når du skal fjerne noen dråper eller sprut fra andre biler, å de slites fort av dette. Har prøvd både bosch og champion etter dette, disse har jeg bare positive erfaringer med, ikke en lyd og de varer lenge.

• 3 weeks later...
Skrevet
Noen som har prøvd de dyreste flate fra Biltema? En kompis har de på Audi A6`en sin, og er forsåvidt fornøyd. Jeg prøvde med de billigste flate på forrige bilen min, men syntes de begynte å hoppe og skrike fort.

Kjøpte en slik flat visker uten ledd på biltema til forrige bilen min (merce c180 med monovisker) for 99,-. Den var over ALL forventning ihvertfall! Hadde den i 2 år før den begynte å lage lyd.

Skrevet
Ser de ikke har flate som er spesifisert for E39, men de universale passer kansje?

Jeg har ikke skiftet på E39'en enda, så vet ikke hvordan festet ser ut, men går nå ut fra at det finnes "omformere" 8)

• 6 months later...
Skrevet
Ser de ikke har flate som er spesifisert for E39, men de universale passer kansje?

Jeg har ikke skiftet på E39'en enda, så vet ikke hvordan festet ser ut, men går nå ut fra at det finnes "omformere" 8)

Fikk ikke pussere som passer e39 på biltema, gikk på bilxtra å kjøte Vaneo-viskere. Kostet en del (620,-), men er villig å betale for å ikke ha bosh sine...

Skrevet

Vaneo FLATE pussere til E39??? Eller vanlige? HVIS det er flate, er dette superinterresant, da det ikke er å få tak i!

Kjøpte meg Bosch pussere i høst, og nå har den på førersiden begynt å hoppe alt. Problemet er at den ligger vippet ned på ene siden hele tiden, slik at når den stryker over ruten ene veien blir det "mothårs". At det skal være så forbanna vanskelig å få pussere som bare funker!

Edit: Vaneo? Du mener Valeo?

Skrevet

Henger med på de som sier Biltema-viskerne fungerer helt utmerket! Jeg bruker de flate, og jeg har syns ikke de er noe særlig dårligere en de svindyre Bosch-viskerne. Slites kanskje litt fort, noe jeg egentlig syns de fleste gjør, men så får man flere viskere for pengene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...