sharkthebark Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 HAR nesten en hel bil liggende bare delene da! int? er bare org deler nesten! Hei:) unnsyld, skulle kanskje ha skreve mer spesifikk hva slaks deler jeg er ute etter, tenkte mer på noe som m-tech frontfanger, touring sideskjørt, m-tech frontstoler, sidepaneler i skinn, eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei Hvor i Norge befinner denne seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei Hvor i Norge befinner denne seg da? Harstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Du har PM svart pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 visst du skal selge i deler så kjøpe æ m-tech vingen bare si fra, så får du et fint bud på pm fra mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 visst du skal selge i deler så kjøpe æ m-tech vingen bare si fra, så får du et fint bud på pm fra mæ blir og si i fra til deg på pm i slutten av uken om den går ideler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Nederste bilder, er uten nyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Står dessverre for langt unna for meg og Savner min første E28 når jeg ser denne, prikk lik utenom felgene. Min var også 87 shadowline i svart metalikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Står dessverre for langt unna for meg og Savner min første E28 når jeg ser denne, prikk lik utenom felgene. Min var også 87 shadowline i svart metalikk. Diamantsvart e fin farge. det som er så synd er at alle som er intrisert bor langt unna. har vore mange som visst interesse sørpå men nesten ingen her i nord norge. håper det kommer en ny eier som kan ta vare på denne og gi den litt kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv-rober Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 hmmmmmm, ser veldig bra ut. ka ti passa det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 denne selges i deler nå. bilen er komplett. kom med bud, allt skal bort. bare så det er sagt me en gang, kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyber Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Er egentlig veldig intressert i å kjøpe denne bilen. Men må nesten tenke litt på det. Jeg har i såfall tenkt å pusse den litt opp å ta denne restureringen som en læring. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med å skru å sånn på biler. Det eneste problemet er at den har jo gått utrolig langt da, men etter som jeg har lest på Autodb.no så selger du jo den ganske så billig. Bor 45 min unna sandtorg så det er bare en snar tur så er jeg der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Er egentlig veldig intressert i å kjøpe denne bilen. Men må nesten tenke litt på det. Jeg har i såfall tenkt å pusse den litt opp å ta denne restureringen som en læring. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med å skru å sånn på biler. Det eneste problemet er at den har jo gått utrolig langt da, men etter som jeg har lest på Autodb.no så selger du jo den ganske så billig. Bor 45 min unna sandtorg så det er bare en snar tur så er jeg der borte Bilen ble nettop solgt hel for 8000,- skal få slettet tråden å det. Kongsvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Det var billig:) kan jeg spørre om hvor den gikk hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg