sharkthebark Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Det var billig:) kan jeg spørre om hvor den gikk hen? den gikk til min bror, derfor så ALLT for billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 hehe faen att den ikke gikk sørover da;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 hehe faen att den ikke gikk sørover da;P hehe. ja kunne fått mer for den da^^ men jeg anntar at det kommer ut en form for tråd for bilen. når brodern hiver seg igang:) Synd det bare er 24 timer i døgnet me allt man driver på med så blir det liten tid til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 hehe sant det..... men send meg gjerne en pm hvis broren din bestemmer seg for evt salg, kan hende på att jeg er såpass tullete att jeg kjører meg en lang tur nordover;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 hehe sant det..... men send meg gjerne en pm hvis broren din bestemmer seg for evt salg, kan hende på att jeg er såpass tullete att jeg kjører meg en lang tur nordover;) det skal jeg gjøre. skal legge inn link når han starter opp til prosjekt tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg