Amzoch Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Noen som har motert ekstralys (fjernlys) på e39 ? og har bilder av det.. Kan man få noen som får plass bak nyran? att man får det skjult
Otis Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 På e38 har jeg sett det bak grillen, tror det var montert i panser eller mellom panser og radiator. Har dog ikke sett det på e39.
Flextron Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Så en grønn e39 touring i sjøvegan for noen år siden.. det var ikke fint...men de var ikke skjulte heller da... Fant denne i dag da jeg lette etter ekstralys til firmabilen.. http://www.rayzerwidebeams.com/ http://www.youtube.com/user/SchwartzRayzerTeam
aloebiz.net Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Monter xenon med 50W ballaster i fjernlysa så får du helt sinnsykt bra fjernlys og du slipper (stygge) ekstralys i grillen
DannyRS Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Monter xenon med 50W ballaster i fjernlysa så får du helt sinnsykt bra fjernlys og du slipper (stygge) ekstralys i grillen +1 Har gjort dette selv. 50/55W 4300 kelvin. Eneste som er litt kjipt er tiden det tar til lyset er ved full effekt.
Flextron Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Monter xenon med 50W ballaster i fjernlysa så får du helt sinnsykt bra fjernlys og du slipper (stygge) ekstralys i grillen +1 Har gjort dette selv. 50/55W 4300 kelvin. Eneste som er litt kjipt er tiden det tar til lyset er ved full effekt. +2 55w 6000K, kjøpt fra megalys.no Det tar litt ekstra tid å tenne store ballaster.. men når de først er tent så er det et sinnsykt lys.
LK Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Vurderer xenon til min 97 mod. e39,har hella faceliftlykter med H7 sokkel. Er det bare å montere uten feilmeldinger og slikt?
Amzoch Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Monter xenon med 50W ballaster i fjernlysa så får du helt sinnsykt bra fjernlys og du slipper (stygge) ekstralys i grillen har 55w xenon i fjernlysan.. Men tenkte eg sku sette i 75W xenon. Men den utvikler 35% mere varme enn 55w halogen. så litt skeptisk å putte di i fjernlysan. Vet Djupvik har det i sin e46 og går fint. så lenge man ikke har di på når du står i ro, blant annet. Jo e fult klar over ekstralys på e39 passer overhode ikke. derfør vist det va mulig å montere noen bak grill. litt mer skjult. og blir bare der på vintern.. og i nord har vi jo mørketid hele vintern nesten så.
LK Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hva med en slik en? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=18826136&reference=6/188/261/36_1658189832.jpg
Otis Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Ingen av løsningene som er linket til i denne tråden er fullgod erstatning til store runde ekstralys, med evt xenon. Men såklart det hjelper på. Jeg synes dog at man ikke skal ha mest lys rett foran bilen, slik man får med bla. de lysene som man fester nederst på fangeren, slik som LK linket til. Den beste løsningen mht praktisk, ordentlig lys er 2-3 store runde NBB, Bosch eller Hella ekstralys, montert på fangeren. Det går an å ordne hurtigfeste for alt slik at man lett kan ta det av på sommeren. Det koster litt, men det er definitivt best. Ser ikke så pent ut med lysene på bilen, men noen ganger må funksjon gå foran form. Det vet alle som kjører på mange rare plasser uen gatelys og med liten trafikk. Særdeles da i nord-norge.
Amzoch Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Helt enig der otis. MEN.. e39 e så jævla stygg med 2 runde store lys. montert. Att da kjøre eg lett me 55w xenon i fjernlysan (som e godt lys av) men 75w friste mer da det blir enda bedre lys E i tenke boksen om eg ska bestille og teste di i fjerlysan .. bare passe på man kjøre når man har di på
HMW Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 tre ekstralys er ikke lov... kjøp to hella xenon så er mye gjort
Amzoch Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 HMSW: men klare ikke sjule di bak grillen.. og hadde ikke lyst å montere i fangern/skilte... ser stykt ut, Btw noen som har bilder av E39 med ekstralys=??
HMW Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Ville heller ikke hatt de på fangeren, men laget en festeanordning. Blir vel stygt uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå