Glenglen Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg fant ingen tråd om med dette tema, så kan jo starte det hvis jeg har oversett tråden er det bare å si ifra. Jeg drømmer om e30 cab å krutte rundt i på sommeren så kom gjerne med litt bilder og tekst hvis du har her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 cab og touring er eneste karosseriene jeg liker av e30.. her er det et stykk nydelig sommerbil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Aaaah, den der er så syyyykt rå !!! Topp 3 av verdens peneste E30-cab`er !!! Har hatt to stk selv, men tipper jeg blir slakta mtp utseende på de to, siden alle her ikke som regel liker M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 cab og touring er eneste karosseriene jeg liker av e30.. her er det et stykk nydelig sommerbil: Den var perfekt! har hatt hvit cab i tankene lenge og dette hjalp veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hva med denne da, forøvrig til salgs for rette summen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Mitt personlige bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Her kommer det mye kos, sitter bare å sikler forran dataskjermen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Her er min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Her er min. ÅÅÅÅÅ som jeg liker din!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hehe. Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Vet du hvor mange org M3-cab`er som finnes i Norge? Langt i mellom hver tror jeg Det gjør det vel ikke mindre moro å ha en slik da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Veit om kun 4. Min røde, ein svart og 2 maccaoblåe. Kan henda det er fleire som er u.reg da. Den eine maccaoblåe har ikkje skilter meinar eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Veit om kun 4. Min røde, ein svart og 2 maccaoblåe. Kan henda det er fleire som er u.reg da. Den eine maccaoblåe har ikkje skilter meinar eg. Rått! det er litt av en bil å ha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 råe biler ja! den råeste trur jeg faktisk er den hvite med hvite kantfelger... svart hardtop gjorde prikken over i'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå