Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Skal jeg tørre å legge ut bilder av mine to tidligere biler da?? Kan allerede nevne at Automote-cab`en er fra 2006 og den svarte er fra 2007... Altså, da jeg var noe yngre og hadde andre "lyster" på en bil enn d jeg har i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 dem var jo driiiitråe til å ha så mye plast! likte dem.. den blå din såg jeg på rånetreffet på notodden i 2007 i hvertfall, da røyk det blått av eksosen på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Hehe, jaa.. Da jeg bytta den blå i en S4, så begynte den å få litt blårøyk ja.. Bedre ble d IKKE da ny eier monterte NOS på den allerede utkjørte motoren.. Så det er vel den naturlige forklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hadde vert morro å kunne stillt med en cab på E30 treffet i Oslo til sommeren har veldig sansen for den evo fronten, hvis jeg ikke tar helt feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Om det er min du siktar til så er det evo front med sportevo leppe. Er eit must å ha den fronten synst eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Ja den ja! er ikke et must, men FASIT! ser så gromt ut. vanskelig å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 trenger absolutt flere innlegg her folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Er det mtech 1 med evo leppe ? har ikke såå peil på e30 enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Kapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Så en mørk blå E30 cab når eg kjørte over fjellet Bergen-oslo i vår, det er den fineste E30 eg noensinne har sett! Senket, fin lakk og bbs felger *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Er det mtech 1 med evo leppe ? har ikke såå peil på e30 enda Er vel m3 fanger med evo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Å dæven døtte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Å dæven døtte meg Den støtter jeg fult og helt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå