Gå til innhold

BBS E75 magnesium-felger 7x15 ET38 helt nye (Høy prisklasse)


Wheelwhore
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en lett avgjørelse men synes felgene ikke passet helt på en "ny" bil som Golf III som jeg hadde tenkt å bruke de på. Felgene er helt nye,ubrukte BBS Motorsport felger med magnesium-senter i dimensjon 7x15,boltsirkel er 5x114,3 men kan fint brukes med adapter til 4x100 og med slingrebolter på 5x112. Innpress på felgene er cirka 40 men skal prøve å få målt det nøyaktig. Dette er old school-felger som passer meget bra på for eks. Golf 1,Polo,Scirocco,Bmw E21 osv osv. Dette er en meget sjelden mulighet siden felgene har lagt på et lager for et fransk racing-team i nesten 20 år. Har aldri vært påmontert dekk eller vært satt på bil. Er behjelpelig med å skaffe adapter til 4x100. Bud over 16 tusen.

Skambud og tullprat kan dere holde for dere selv

Noen få bilder av felgene,kommer bedre iløpet av et par dager

E75side.jpg

E75.jpg

Slik kan de se ut på en Golf I,denne har riktignok 7 og 8x15 (Disse felgene ble solgt for 3000 US dollar......)

golfe75side.jpg

golfe75.jpg

golfe75close.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk skjønner at dette er felger som ikke vokser på trær,har fått noen fjollete bud på pm. Slike felger som er ubrukte er vel sågodt som umulig å oppdrive idag. Så dette er virkelig one in a million sjanse.....veide en felg her en dag. Den veide 6,3 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et BMW-forum, og det er ingen BMW som har blitt levert med boltmønster 5x114,3. EOD.
Det står ingen verdens ting i Kategori-beskrivelsen at felgene som legges ut der SKAL ha enten 4x100 eller 5x120. :roll::applause:

Klipp :

Felger & dekk selges

Skal du selge felger/dekk? Da hører de hjemme her!

Står ingenting om boltsirkel her gjør det vel ?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo geniale "e30" eneste man trenger er en adapter. og selger skriver også at han kan være behjelpelig med å skaffe adapter. enkelte ting henger moderatorer seg litt vel opp i mener jeg.
Adapter kan skaffes fra flere firma,både til 4x98,4x100 osv. Hadde vært greit om det stod i beskrivelsen at "Her skal KUN legges felger som passer Bmw" Er mange som er intressert,men 16 tusen er for noen litt hardt å svelge. Skulle mer enn gjerne beholdt de selv siden E30/E50/E75 felger er ekstremt vanskelig å få tak i,som regel må man ut med mye mer enn det jeg selger for her. Å da er de som regel brukte å ser deretter ut. Men siden de ikke passet stilmessig på en Golf III pluss at de ble litt små (skrudde felger ser gjerne mindre ut enn de egentlig er) så selger jeg de.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...