Gå til innhold

Arbeids til + hvilke deler trenger jeg, skal bestilles asap.


snudii
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, da er det vell ganske greit da :)

Jeg må begynne å få tak i deler. En kompiss nevnte noen som solgte ferdige pedal kitt, noen som kjenner til det?

Hva må jeg ha utenomm giroverføring og girkasse og svinghjul? Kan noen være så snill å lage en liste?

Mvh Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkasse,clutch,utløserlager,svinghjul,pedalsett,og midtkonsoll

husker ikke helt hvordan det hvar med slavesylinderen og du må lage den til og eller.. husker ikke helt men mener det hvar litt kluss der..

er hvertfall det eg kommer på er sikkert noen andre som kan rett eller legge til noe her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ville nok ikke gjort en slik jobb på et verksted da det koster mye mye mer en det du får igjenn... ville heller solgt og kjøpt en med manuell i stede.. e-39 har eg ikke vert med på og bygge om så kan nok ikke si noe om hvor vanskeligt og hvorlang tid det tar..

men lønner seg nok ikke vill eg tro da bør du gjøre det selv evt få med en kompis eller noen som er flink til å skru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på det han over meg sier. Hvis du ikke har kompetanse til å gjøre dette selv, sammen med "ulønnede" kompiser, glem det! Det kommer til å koste deg minst like mye i deler og verkstedregninger som det hele bilen din er verdt. Selg den og kjøp deg en med manuell. Hadde du hatt en nyere og dyrere bil som du skulle hatt i MANGE år kunne det vært forsvarbart, men på en bil i den pisklassen du har tror jeg det blir en DYR bil for deg før du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...