snudii Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hei. Er det noen som vet ca. arbeidstid for å bygge fra automat til manuell gir? Bmw e39 523ia 96. ca? Olav... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 litt vesentlig info er type bil og mod da men ca 5-6 timer for en pers men spørs vilken type bil da seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Klart det, jeg glemte det helt vekk. Det er snakk om en e39 523ia 96 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Er det en dags arbeid? Skal ha pris fra ett verksted så det haster litt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 bruker nok en hel arbeidsdag ja.. om ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Ok, da er det vell ganske greit da Jeg må begynne å få tak i deler. En kompiss nevnte noen som solgte ferdige pedal kitt, noen som kjenner til det? Hva må jeg ha utenomm giroverføring og girkasse og svinghjul? Kan noen være så snill å lage en liste? Mvh Olav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 girkasse,clutch,utløserlager,svinghjul,pedalsett,og midtkonsoll husker ikke helt hvordan det hvar med slavesylinderen og du må lage den til og eller.. husker ikke helt men mener det hvar litt kluss der.. er hvertfall det eg kommer på er sikkert noen andre som kan rett eller legge til noe her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Det er vell hydraulisk clutch så jeg må sikkert legge opp fra bremsekraft forsterker til slavesylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Tenk på at det er en del elektronikk inni bildet her også, antagelig ikke like motorstyringsenheter til Automat og Manuell. Ikke for at jeg har gjort dette, men har vansker med å se for meg at dette er gjort på en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Ingen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snudii Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Husker jeg så en som hadde bygd om på en E39 540, og det var en helvettes jobb.. Skal du ha dette gjort på verksted så må du regne med å punge ut 40 store (ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 eg ville nok ikke gjort en slik jobb på et verksted da det koster mye mye mer en det du får igjenn... ville heller solgt og kjøpt en med manuell i stede.. e-39 har eg ikke vert med på og bygge om så kan nok ikke si noe om hvor vanskeligt og hvorlang tid det tar.. men lønner seg nok ikke vill eg tro da bør du gjøre det selv evt få med en kompis eller noen som er flink til å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hiver meg på det han over meg sier. Hvis du ikke har kompetanse til å gjøre dette selv, sammen med "ulønnede" kompiser, glem det! Det kommer til å koste deg minst like mye i deler og verkstedregninger som det hele bilen din er verdt. Selg den og kjøp deg en med manuell. Hadde du hatt en nyere og dyrere bil som du skulle hatt i MANGE år kunne det vært forsvarbart, men på en bil i den pisklassen du har tror jeg det blir en DYR bil for deg før du er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå