Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for fint treff! Fikk kjørt i både tørt og vått føre, med idealspor, og ut i terrenget. Jeg er ikke helt venner med den brua, får liksom alltid litt spennende sladder over der. Beklager at jeg flyttet den stabelen med dekk ut i banen. :)

Takk også til kjekke karer fra Hedmarken som stilte opp med bensinpumpe!

Oddis, du har ikke bilde av den litt kjedelig blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt venner med den brua, får liksom alltid litt spennende sladder over der.

Hehe..

Føltes som om dekka mine skulle flerre av hver gang jeg skulle opp på den brua med den stakkars to literen min.. Jeg likte godt den svingen, men bilen min gjorde ikke det tror jeg.. Var like før Vidar kjørte inn i de dekka du spredde rundt der.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dekka lå en stund også... det ble gulflagg, så tok gulflagget ned. Så opp igjen. Kunne blitt farlig om det var hurtig bil på tørt over der. Så noen fikk litt "rattefeber" da dem så dekka ;) Han flaggvakta på nysløyfa burde ha sett det, og rapportert til depo asap.

Jeg har noen kledelige bilder av din royalblåe multi-landbruksbil jeg vettu ;) La ut i bensinpumpe tråden din på CCN også :)

Dessverre bare to "kjørebilder". Sto der bare en halvtime, så kom styrtregnet.

72h0vb6c78zibkn1qrfn.jpg

t2ag7nt3zdykuzhzx81i.jpg

Jeg går ut ifra at det var her bensinpumpa streika? :P

5bx4powlm5a0wdwmg0fv.jpg

zpqj1753c9rrkvwzyadp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et strålende arrangement, og håper vi får noe liknende oftere! Til arrangørene: Dere så jo hvor mange som ble med! =D :D:D

Jeg startet lørdagen og treffet hos schmiedmann med motorproblemer. Motoren fuska som bare det og sikkert mange som hørte det...

Jeg åpnet coilen og sjekka for fukt, der var det ingenting. Byttet bensinfilter. Frederick og henrik fra schmiedmann sjekket på den, men ingen fikk den til å funke.

Dro hjem med den, som vi til slutt klarte (1time vr normale 15min) og hadde en kompis sin e30 der. Der prøvde vi hans deler på min, og sjekket en og en del foor å finne ut om noen av mine deler var defekte. Vi byttet luftfilter og LMM, vi byttet coil, pluggkablene +++ men ingenting fungerte. Det var likefør vi ga opp, før vi sjekket en siste ting, og det var å skru ut alle tennpluggene, og tørket dem, og ettet at de var på plass, revva bilen til 6000 UTen problemer, :D:D:D klokka var da 23.00. Vi hoppa i bilen bestillte hotellrom og kl 01.00 var vi fremme!

På søndagen gikk alt strålende, vi kjørte og koste oss, men rumpa glapp i regnet i den ene svingen før langstrekka og en liten kosetur på gresset ble det. men ikke noe alvorlig.

Så ble bilen plutselig veldig varm, vi stoppa og trilla den gjennom pitten, da vi oppdaget at det ene slangefestet hadde gitt opp, og slangen bare hang der. vet ikke om det kom litt kjølevæske på banen.

Det var noen snille gutter som ga oss et slangefeste, så vi monterte ny slange på, ny væske og ut på banen igjen,

igjen takk for et herlig treff! :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...