Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror en pris på 1000 KR er det samme som og skyte seg selv i benet. Sikkert greit for dem som skal vere med på alt men for og parkere på et ommråde er dette en drøy pris .

Om jeg tar helt feil så si gjerne fra . For di som bare vil stille ut bilen og prate tull med folk med samme syke (E30) så hadde det vel kunne hvert muli med en annen pris. Dette er bare min mening og om alle dere andre her inne er helt uenige med meg så sletter jeg gjerne mitt innlegg.

Ikke for og vere noe bedre enn noen andre her inne så har jeg 4 stk biler som gjerne vill på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette er veldig vanskelig for oss som arrangerer dette treffet.

Vi vil selvfølgelig som alle andre se flest mulig e30 som overhodet mulig, og se hva som har gjemt seg i prosjektgarasjene og hva som faktisk ruller av e30 i dette store landet.

Det er ikke til å legge skjul på at vi som arrangerer er mye mer interresert i den delen å kjøre på bane fremfor å stille på utstilling, Men allikevel så er vi også svært interresert i utstillingsdelen av dette treffet..!

Vi ønsker å se flest mulig stille på både utstilling OG banekjøring, Banekjørings delen er ment som noe som skal være morro og ikke noe ren racing i den grad at alle de flotte bilene skal bli ødelagt på grunn av banekjøring denne ene dagen.. Mer som en artig og fin dag hvor man også kan vise frem bilen på bane og faktisk vise hva den duger til uten at den av den grunn skal bli ødelagt..

Dette er i bunn og grunn ment som et treff der man er med begge dagene og har det gøy sammen hele helgen..

Jeg vil gjerne spørre alle som leser denne tråden, Er dere kun interresert i å stille ut bilen, eller er dere også interresert i banekjøring?

Det er på ingen måte dumt eller teit i noe som helst grad å si at man kun vil stille ut bilen.

Skriv opp her hvor mange dere er, Er dere mange nok så legger vi inn en mulighet for kun å stille ut bilen og ikke inkludere banekjøring. Hvilken pris dette evt blir har vi ikke tatt stilling til, og håper vi heller aldri trenger å ta stilling til, Dette må gjøres i samarbeid med sponsorer av treffet.

-hylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg helt om jeg skal ta bilen på bane eller ikke, men uansett synes JEG det er verdt 1000,-. Setter man av f.eks. usle 200,- i måneden frem til treffet så har man plutselig deltakeravgiften i hånda. Evt. dropp ei helg på byen før treffet.

Vær litt reale mot arrangørenesom frivillig har dratt igang dette og betal 1000 NOK for å gjøre det enklest mulig. Har du råd til å eie en bil så har du også råd til å sette av 1000 kroner til dette treffet.

Alt handler om prioriteringer :D

Selv på "vanlige" treff i regi BMWCCN så møter man vel ikke opp med sin egen bil KUN for å prøve å vinne en pokal? Det er vel det sosiale samt det å møte folk med felles interesse og se på det som er av flotte biler man normalt ikke har mulighet til legge øynene på, som er av interesse??

Det er jo også som hylle sier, at du ikke MÅ satse liv og lemmer selv om du tar bilen din ut på bane.

Allikevel, hvis det skulle vise seg at mange ikke kommer til å dukke opp pga. denne tusenlappen så er jo det veldig synd. Dette være seg både for sponsorer og deltakere. Jo flere deltakere, både på bane OG utstilling, jo mer oppmerksomhet vil dette treffet få - og det skulle man tro er av største interesse for sponsorene?

Samtidig er vel litt penger bedre enn ingenting? Kostnadene for leie av utstillingsplass og bane blir er vel den samme uansett hvor mange som deltar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tanke:

-Alle som melder seg på forhåndsbetaler 500 kroner, i stedet for 1000 kroner.

-Alle som skal kjøre på Vålerbanen betaler nye 500 kroner i inngangen.

-De som kun skal stille ut kjører inn gratis, og er fornøyde med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det Torek påpeker her, 1000kr burde ikke være vanskelig å hoste opp, er jo 7 mnd til treffet, og jeg tror det kommer til å være verdt de kronene når helgen er over. Er heller ikke sikker på om jeg skal kjøre på bane, men så klart, det hadde jo vært moro, selv om jeg er mest interessert i å stille ut med min E30.

Kan også skjønne at noen syns det blir en smule dyrt med 1000,- hvis man bare skal stille ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte å begripe hvordan folk kan si at: Får 1000kr så gidder jeg ikke. Dette er noe som aldri(?) er blitt jort før er en annledning til og kunne se e30 hele dagen, e30 intriserte folk betaler vel lett en tusing. Hva er 1000kr nå til dags da, taxi til byn og en dram :drink:

Jeg tar hvertfall turen me e30n om den er klar, vis ikke uten e30n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte å begripe hvordan folk kan si at: Får 1000kr så gidder jeg ikke.

Helt enig. Da er det innstillinga det er noe feil med. Jaja, jeg har sagt mitt.

Jeg ser iallefall frem til- og gleder meg til dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...