Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1000 SPENN??? Jøss...... Kunne jo vært morro dette men. Syk pris for å kjøre noen runder i en orginal 320i

Tror du det er gratis å leie en bane?

Prisen er forøvrig akkurat den samme om du kjører en m3 eller original 320i.

Nei, tror for all del ikke det er gratis. Men er rart det skiller så sykt mye på prisene i fra om det er CCN, Gatebil eller ett random treff som leier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 SPENN??? Jøss...... Kunne jo vært morro dette men. Syk pris for å kjøre noen runder i en orginal 320i

Tror du det er gratis å leie en bane?

Prisen er forøvrig akkurat den samme om du kjører en m3 eller original 320i.

Nei, tror for all del ikke det er gratis. Men er rart det skiller så sykt mye på prisene i fra om det er CCN, Gatebil eller ett random treff som leier.

Grunnen til billigere pris på ccn treff er jo pga at det er arrangert av klubben å det skal lønne seg å være i en klubb. Ved et arrangemang uten noe form for klubb skjønner jeg meget godt de krever kr 1000 pr. pers. da de muligens må minst opp i ca 40deltagende for å i det hele tatt gå i null på det her.

Slutt å klag folkens, supert at folk tar initiativ til noe sånn synes jeg. Så til komiteen: stå på å lykke til med treffet, håper det lar seg gjennomføre, Kommer til å melde meg på etter hvert da pengene bare må prioriteres i riktig rekkefølge om dagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 SPENN??? Jøss...... Kunne jo vært morro dette men. Syk pris for å kjøre noen runder i en orginal 320i

Tror du det er gratis å leie en bane?

Prisen er forøvrig akkurat den samme om du kjører en m3 eller original 320i.

Nei, tror for all del ikke det er gratis. Men er rart det skiller så sykt mye på prisene i fra om det er CCN, Gatebil eller ett random treff som leier.

Jeg beklager å måtte fyre oppunder, men gatebil kan du ikke sammenlikne oss med.

Der koster det enda mer å kjøre. I sommer endte vi opp med 1100 for å kjøre på banen en dag.

Vi måtte betale for inngang, parkering, utstilling (alle i depo) og baneavgift.

Jeg synes det er synd så mange gnager på prisen, jeg kan også forstå at folk synes det er dyrt. Men sett det i kontekst - hva får du for 1000 NOK nå om dagen? ikke en kveld på byen en gang.

Klubber som BMWCCN har tross alt medlemsavgift og en kapital i bunn. Om baneleien dems er justert vet jeg ingenting om, men de har en medlemsmasse som "garanterer" for at treffet skulle gå i pluss slik jeg ser det.

Jeg vil ønske alle velkommne til E30Meet 2011

www.e30meet.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra!! Håper flere gjør som Dan327t og melder seg på NÅ!

Det er også sendt en artikkel til Fahrfreude, Bmwccn sitt eget blad med invitasjon til treffet.

Jeg oppdaterer første posten med påmeldte deltakere.

Dan327t er den første påmeldte deltakeren. Velkommen til treff 18 og 19juni neste år!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig dette tiltaket her, og håper jeg får mulighet til å være med, selv om jeg bor en halv landsdel unna..! Har jeg fri fra sjøen er det stooore sjanser for at jeg og Rød-treddven kommer 8) Har sånn halvveis ordnet plass å være hos en annen bruker her inne, så dette skulle ikke bli noe problem..:)

Og gutter, tenk dere litt om: 1000,- i dag, hva er det for noe da ? Som andre sier så er det lenge til treffet, og man kan gjerne legge av litt pr mnd om man synes dette er for mye. Dropp en kveld på byen så har dere både til treff og drivstoff !!!

Synes det er flott at noen faktisk gidder å engasjere seg såpass som dette, og jobber for å få til et treff av denne sorten. All ære til dere som står på og bruker masse tid og sikkert penger på dette, og håper det blir en suksess !!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...