powerfulglenn Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Åssen får man det treff greiene i Signaturen min ? Jeg prøver men det kommer bare www.bimmers........... Ikke E30 treff ellerno... Eller er jeg veldig dum ?
Torek Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Åssen får man det treff greiene i Signaturen min ? Jeg prøver men det kommer bare http://www.bimmers........... Ikke E30 treff ellerno... Eller er jeg veldig dum ? Sitér dette innlegget, markér, kopiér - og lim det deretter inn i signaturen din E30-treff 2011
powerfulglenn Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Men har man lov til og sitte 3 i bilen ? Eller bare 2 tilsammen ?
316 Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Du store verden, for et fornuftig innlegg fra deg Wicky. Jeg kommer nok kun på Vålerbanen for å ta bilder, da jeg har kjøpt meg noe annet enn E30. Blir det muligheter for andre med BMW å kjøre inn, og parkere på evnt på grusen eller ved klubbhuset?
ehrnst Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Parkeringforholdene skal vi nok finne ut av men det går alltids i orden:)
Lanzin Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Har ingenting og si på prisen. Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv.. Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet??
hylle Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Maguiars kommer på treffet og stiller med premier! Bare å melde seg på folkens!! Har også fått bekrefta 5 danske deltakere!
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg kan dessverre ikke melde meg på ennå, må vente til jeg får vite om jeg kommer med på båten, samt finne ut om jeg har fri om det eventuelt blir.
hylle Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Har ingenting og si på prisen.Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv.. Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet?? Benyttes prøveskilter skal det stå i papirene fra biltilsynet at kjøringen gjelder på vålerbanen, Benyttes det prøveskilter fra forhandler skal det være med dokumentasjon fra forsikringselskapet at kjøringen gjelder under kjøring på vålerbanen.
Lanzin Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Har ingenting og si på prisen.Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv.. Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet?? Benyttes prøveskilter skal det stå i papirene fra biltilsynet at kjøringen gjelder på vålerbanen, Benyttes det prøveskilter fra forhandler skal det være med dokumentasjon fra forsikringselskapet at kjøringen gjelder under kjøring på vålerbanen. Ok. Kan tenke meg at biltilsynet blir litt vanskelige hvis man sier man skal på bane... Ok. Takk for info
leif harald Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Har ingenting og si på prisen.Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv.. Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet?? Benyttes prøveskilter skal det stå i papirene fra biltilsynet at kjøringen gjelder på vålerbanen, Benyttes det prøveskilter fra forhandler skal det være med dokumentasjon fra forsikringselskapet at kjøringen gjelder under kjøring på vålerbanen. Hvordan skal man få dokumentasjo fra forsikringsselskapet når man har forhandler skilt? holder det ikke med vognkort på skiltene og kjøreseddel som det står: Kjøring på vålerbanen. ? Er jo ikke noe annet og gjøre når man har fullkasko skilt.
hylle Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Hvordan skal man få dokumentasjo fra forsikringsselskapet når man har forhandler skilt? holder det ikke med vognkort på skiltene og kjøreseddel som det står: Kjøring på vålerbanen. ? Er jo ikke noe annet og gjøre når man har fullkasko skilt. Det holder ikke desverre, Som jeg skrev. Dokumentasjon fra forsikringsselskapet på at du skal kjøre på vålerbanen med forhandlerskilt. Da må du ta kontakt med forsikringselskapet ditt og be dem skrive ut et papir til deg der det står at det er ok at du kjører på vålerbanen med forhandlerskilt. For å ha det helt klart så er det ikke jeg som har laget disse reglene, men vålerbanen.
SSM Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Har dialog med Performance BMW bladet, og de hadde lyst å ta turen over til Norge til neste år også. Så jeg har tipsa de om denne eventen her da, hadde vert morro! Edit: Jeg håper jeg kan komme meg bort jeg også, men kan ikke melde meg på enda. Da det er usikker fremtid i vente hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå