Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du store verden, for et fornuftig innlegg fra deg Wicky. Jeg kommer nok kun på Vålerbanen for å ta bilder, da jeg har kjøpt meg noe annet enn E30. Blir det muligheter for andre med BMW å kjøre inn, og parkere på evnt på grusen eller ved klubbhuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting og si på prisen.

Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv..

Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet??

Benyttes prøveskilter skal det stå i papirene fra biltilsynet at kjøringen gjelder på vålerbanen,

Benyttes det prøveskilter fra forhandler skal det være med dokumentasjon fra forsikringselskapet at kjøringen gjelder under kjøring på vålerbanen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting og si på prisen.

Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv..

Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet??

Benyttes prøveskilter skal det stå i papirene fra biltilsynet at kjøringen gjelder på vålerbanen,

Benyttes det prøveskilter fra forhandler skal det være med dokumentasjon fra forsikringselskapet at kjøringen gjelder under kjøring på vålerbanen.

:)

Ok.

Kan tenke meg at biltilsynet blir litt vanskelige hvis man sier man skal på bane... Ok. Takk for info :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting og si på prisen.

Flott tiltak og man må ha litt baller for og dra igang dette uavhengig av klubb osv..

Noen problemer med og bruke prøveskilter på dette arrangementet??

Benyttes prøveskilter skal det stå i papirene fra biltilsynet at kjøringen gjelder på vålerbanen,

Benyttes det prøveskilter fra forhandler skal det være med dokumentasjon fra forsikringselskapet at kjøringen gjelder under kjøring på vålerbanen.

:)

Hvordan skal man få dokumentasjo fra forsikringsselskapet når man har forhandler skilt? holder det ikke med vognkort på skiltene og kjøreseddel som det står: Kjøring på vålerbanen. ? Er jo ikke noe annet og gjøre når man har fullkasko skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man få dokumentasjo fra forsikringsselskapet når man har forhandler skilt? holder det ikke med vognkort på skiltene og kjøreseddel som det står: Kjøring på vålerbanen. ? Er jo ikke noe annet og gjøre når man har fullkasko skilt.

Det holder ikke desverre, Som jeg skrev. Dokumentasjon fra forsikringsselskapet på at du skal kjøre på vålerbanen med forhandlerskilt. Da må du ta kontakt med forsikringselskapet ditt og be dem skrive ut et papir til deg der det står at det er ok at du kjører på vålerbanen med forhandlerskilt.

For å ha det helt klart så er det ikke jeg som har laget disse reglene, men vålerbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dialog med Performance BMW bladet, og de hadde lyst å ta turen over til Norge til neste år også. Så jeg har tipsa de om denne eventen her da, hadde vert morro!

Edit: Jeg håper jeg kan komme meg bort jeg også, men kan ikke melde meg på enda. Da det er usikker fremtid i vente :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...