Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd å legge så mye tid å arbeid i nettside, sponsorer osv åsså kan man ikke ha treffet vis ikke 10 mann melder seg på. Skal mye til og gå i minus vil jeg tro. Tror 80% av folka melder seg på 2 uker før treffet jeg, når de har sett litt hvordan været osv blir.

• Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Å herregud, hva er det folk syter for? 1000,- for to dager med moro for E30 entusiaster er ikke dyrt! Husk at dette inkluderer frivillig arbeid bak hele arrangementet, sponsoranskaffelser, leie av plass å stå på og sist men ikke minst: Banekjøring!

Er det noen som er medlem av BMWCCN her? Der betaler vi 400,- for årlig medlemskap, og 600,- for en dags banekjøring/utstilling!

Etter slik jeg har forstått, handler ikke dette treffet om å få stå på en plass i Oslo for å vise frem bilen og dra inn pokaler! Det handler om et fellesskap for e30-eiere, hvor vi kan møte likesinnede, prate om bilene, vise hverandre ulike løsninger på ulike problemer og ha det moro med banekjøring.

Det skal kjøres i kolonne til vålerbanen, hvor vi skal kun være E30'r på bane, og disse to tingene er ganske spektakulære hver for seg! Det er ikke hver dag man opplever noe slikt!

Jeg kommer. Jeg skal overføre penger når jeg er ferdig på jobb i kveld :)

Skrevet
Å herregud, hva er det folk syter for? 1000,- for to dager med moro for E30 entusiaster er ikke dyrt! Husk at dette inkluderer frivillig arbeid bak hele arrangementet, sponsoranskaffelser, leie av plass å stå på og sist men ikke minst: Banekjøring!

Er det noen som er medlem av BMWCCN her? Der betaler vi 400,- for årlig medlemskap, og 600,- for en dags banekjøring/utstilling!

Etter slik jeg har forstått, handler ikke dette treffet om å få stå på en plass i Oslo for å vise frem bilen og dra inn pokaler! Det handler om et fellesskap for e30-eiere, hvor vi kan møte likesinnede, prate om bilene, vise hverandre ulike løsninger på ulike problemer og ha det moro med banekjøring.

Det skal kjøres i kolonne til vålerbanen, hvor vi skal kun være E30'r på bane, og disse to tingene er ganske spektakulære hver for seg! Det er ikke hver dag man opplever noe slikt!

Jeg kommer. Jeg skal overføre penger når jeg er ferdig på jobb i kveld :)

Ikke alle som bor en time og to unna Oslo vet du, greit å vite litt om både vær å fri før man melder seg på. jeg synes selv 1000kr er en bra pris får dette treffet, men betyr ikke at jeg melder meg på nå med en gang fordeom :)

Skrevet

Jah, Da har jeg også betalt mine 1000kr. E30'n står totalt ribba, men da har jeg jo en dato for prosjektet mitt :D

Håper flere betaler før Jan. Sånn at ikke detta supre treffet går i vasken pga en 1000 lapp!

Skrevet
Synd å legge så mye tid å arbeid i nettside, sponsorer osv åsså kan man ikke ha treffet vis ikke 10 mann melder seg på. Skal mye til og gå i minus vil jeg tro. Tror 80% av folka melder seg på 2 uker før treffet jeg, når de har sett litt hvordan været osv blir.

Tror du det er gratis å leie vålerbanen? Tror du vålerbanen ikke bryr seg om å ta depositum og stoler blindt på folk?

Hvis du skal melde deg på 2 uker før treffet så blir det ikke noe treff på deg desverre.

Skrevet

Tror du det er gratis å leie vålerbanen? Tror du vålerbanen ikke bryr seg om å ta depositum og stoler blindt på folk?

Hvis du skal melde deg på 2 uker før treffet så blir det ikke noe treff på deg desverre.

Skal dere ararngsjere noe sånn burde dere jo hatt et budsjett klart å leid banen å betalt depositumet, så tatt det så det kommer. Koster vel rundt 30 000

Blir treff på meg om noen andre betaler de tusen kronene får treffet nå først. Jeg gidder ikke å "redde" depositumet når jeg ikke vet om jeg skal liksom å det fårstår du vel. jeg tar alt som det kommer, men er det fint vær og jeg har fri så kommer jeg seff. Noe jeg ikke vet enda.

Skrevet

Jeg synes i alle fall at Hylle har gjort/gjør en bra jobb med dette! Skulle ønske jeg hadde hatt mer tid til overs lik at jeg kunne bidratt mer, men det er dessverre umulig nå...

Men, som innehaver av Schimedmann ønsker jeg alle hjertelig velkommen og jeg VET at dette blir et treff "to remember".

Og, en veldig kul ting er at kanskje kommer det engelske BMW-magasinet Total BMW på besøk akkurat disee dagene ;)

Skrevet

Tror nok det blir et rush av påmeldinger da treffet nærmer seg. Selv tørr jeg ikke å melde meg på når jeg ikke vet om redskapen er startklar til datoen.

Jeg blir bankers med eller uten bil på Vålerbanen ihvertfall, med både film og foto utstyr.

Skrevet

Nå har vi fått en påmelding til!

Vet ikke hvem det er enda, siden banken er litt treig med infoen.

Kom igjen å meld dere på folkens! Klarer vi 7 til før nyttår trekker vi ut en som får gratis inngang blandt de påmeldte!!! :) :) :)

Skrevet

Jeg har hvertfall satt meg et mål om å komme på dette fantastiske treffet, men må se ann om jeg er tilgjengelig. Skal se om jeg ikke får overført penger før nyttår, så kanskje jeg er den heldige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...