ehrnst Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Mye mulig, men planen er å få med flest mulig inn på utstillinga og. Selv om man ikke "stiller ut" om du missforstår meg riktig. Det blir jo felleskjøring opp osv.
Anders_w Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 ja syntes jo ikke de som mener de ikke har pene e30er skal droppe utstillingen av den grunn.. se på det som ett treff er moro å ha alle kategorier biler tilstede:) og ikke minst som ehrnst sier! FELLESkjøringa blir jo overgrom med nærmere 35stk E30 på slep!!! stygge som strøkne, raske som trege
NA Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 venter på oppdatering av påmeldingslista:) må vel være nok folk nå? Vi vet ikke helt enda, håper det kommer noen påmeldinger idag eller imorgen. Må uansett vente til imorgen så nettbanken får oppdatert seg. Akkurat nå ser det ut som at vi ikke har råd til ambulanse, og det er heller ikke penger til opprydding etterpå, Vi er usikre på om vi vil arrangere treff uten dette. Trenger dere Ambulanse ? Røde Kors stiller vell ikke gratis opp? Røde kors tar like oppunder 3000kr, husker ikke helt, så ring de å hør. De var iallefall billigere enn de vålerbana kunne stille med.
hylle Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Vi regner med det ja. Håper det melder seg på noen få til iløpet av få dager nå!!
powerfulglenn Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Vi regner med det ja. Håper det melder seg på noen få til iløpet av få dager nå!! jeg melder meg på om 5 dager Det her skal bli morro
aremoe Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Dukker vell snart opp mit navn på første siden får jeg håpe:)
Torek Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Nå begynner lista å ligne noe! Som Anders sier, jeg håper alle møter opp på treff også, slik at det blir lengst mulig rekke oppover til Våler!
Pappa-Kristiansen Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Jeg vil så til de grader, men penga er der ikke helt enda, og vil ikke møte opp med kjipe fangere med sure arr fra en hard vinter.. Må prioritere lakkeringen og M-tech II på min firedørs
ehrnst Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Det ser lovende ut bare å melde seg på folkens www.e30meet.com
TM custom Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 blir forslaget med elverum camping vurdert eller er det fast bestemt at det blir på hotell central elverum?
ehrnst Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Folk får nesten stå for overnattingen selv. Vi prøver så godt vi kan å samle alle, me forstår at folk vil være på campen, å det skal dere få lov til. Men seter da ikke sikkert vi drar i gang noe store felles begivenheter på hotellet om mange drar på campen. Det sier seg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå