mAZE Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Har skrevet at jeg kommer på face'ern jeg også. Det ser ut som det passer veldig fint med tanke på rallycrossen neste år. Det er faktisk ikke noe løp den helga. To stk EM runder helgene etterpå, men det passer jo perfekt. Ser ser ut som frua, vesla og jeg tar turen. Frua var faktisk interessert også.
hylle Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Nå er det mulighet for å melde seg på treffet! Påmelding og betalingsinfo står på side 1! Håper at de fleste kan melde seg på så fort som mulig og ikke venter til det er kun en måned eller to igjen! Aller helst bør vi ha iallefall 25stk påmeldt før jul. Håper at folk backer opp om dette treffet og melder seg på så fort som mulig!!
engen90 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Hvordan er det med betaling for folk som bare skal sitte på eventuelt komme å se?
hylle Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Vi snakker om 50-100,- kr i døra" ved treffet på utstillingsdagen for de som kommer uten e30 og kun vil se på!
mAZE Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Er det mulighet for kun å være med på utstilling? Eller er det full pris uansett?
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 ville annonsert dette internasjonalt.. godt mulig det kommer noen smykker fra europa?
Sturlis Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ja, hva med de som ikke skal kjøre? Tror ikke så mange er interessert i å betale 1000 kroner for å være der og kikke litt og vise frem e30'n sin =)
gkw89 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ja, hva med de som ikke skal kjøre? Tror ikke så mange er interessert i å betale 1000 kroner for å være der og kikke litt og vise frem e30'n sin =) les ett par linjer lenger opp
ehrnst Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hotell er ikke inkludert. Det sa seg vel nesten selv:) Det er annonsert mange steder. Frankrike, og USA men mest for moro he he.
Jørgen Lie Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 PÅMELDINGSINFO!! Betaling skjer gjennom nettbanken din. 1000,-Nok settes over til kontonummer 3201 48 90210 i Melding" skriver du : Navn- Telefonnummer- Regnr og evt bimmers brukernavn. All info som kommer med betaling holdes selvsagt hemmelig. Betalingen gjelder: Inngang og utstilling/m premiering for 1stk e30 på lørdagen. Inngang og banekjøring på vålerbanen på søndagen. En eventuell tilbakebetaling vil skje kun dersom det blir for få deltakere og treffet blir avlyst. Dette er altså bindende påmelding. Påmeldte deltakere vil bli oppdatert i denne posten.
316 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Det er mulig at jeg har gått glipp av relevant informasjon, men 1000 kroner for å stille ut bilen på et torv (?) i Oslo, kjøre i kø til Vålerbana, og stille ut bilen på Vålerbana - det er for dyrt! Her burde det absolutt være mulig å betale kun 500 kroner dersom du ikke skal kjøre, for eks...
m-alpin Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ok,får den 1000lappen sitter det noen å passer på bilene fra lørdag til søndag? Setter ikke bilen i oslo over natta jeg..
hylle Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Vi tar desverre ikke hensyn til de som kun ønsker å stille ut bilen sin. Dette er et weekend treff som gjelder fra Lørdag morgen til Søndag kveld. Prisen er og blir 1000,- Uavhengig om du kun vil stille ut bilen, eller kun kjøre på bane. Når det er sagt så er dette absolutt ikke å stille ut bilen "på et torv i Oslo". Hvor dere har fått den informasjonen ifra vet ikke jeg, Men jeg har tidligere sagt at vi har BOOKET et område like utenfor Oslo. Det betyr også at bilen ikke skal stå på et åpent område fritt for tyver. Det vil også være en eller to vakter som passer på bilene denne natten. For de som absolutt ikke ønsker å kjøre på bane så beklager jeg dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå