M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 ikke legg dette treffet sammtidlig som sommertreff på acr neste år da Helt enig
hylle Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 ikke legg dette treffet sammtidlig som sommertreff på acr neste år da Helt enig Sommertreff på Acr får passe på å ikke legge treffet samtidig som E30meet.
M3 Yngve Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 ikke legg dette treffet sammtidlig som sommertreff på acr neste år da Helt enig Sommertreff på Acr får passe på å ikke legge treffet samtidig som E30meet. Sa brura liksom. Dere som taper på det, de har hatt samme dato i mange år. Nå legger dere + Gatebil Mantorp samme helg.
pettmon Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Takk for et fantastisk treff . Og helt utrolig fremmøte . Bilder kommer Petter
dmw Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Bilder kommer om ikke så lenge på http://www.facebook.com/dmwfoto ! Skal prøve få lagt ut et par her også, de som er ute etter bilder av seg selv kan sende mail til daniel@dmwfoto.no
oddis Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Ja, hvordan det er mulig å ikke like E30 er meg også et enorm gåte
dmw Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Noen som har film fra banekjøringen? Jeg filmet litt, skal få lappet sammen noe når jeg får tid
powerfulglenn Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 hva skjer med skjermen m3 Breddinga du mener ? Den skal se sånn ut tror jeg Hvis du går en side tilbake så ser du bilder av bilen og skjermen er sånn da å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå