powerfulglenn Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Men hvorfor var det lov til å kjøre med Prøveskilter? Biltilsynet sier nei til at man kan kjøre prøveskilter på banen... Var derfor ikke jeg kom :/ Takk for det... hehe
Sund.M3 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 så ut som ett bra treff, skal ha meg dette til neste år
ehrnst Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Men hvorfor var det lov til å kjøre med Prøveskilter? Biltilsynet sier nei til at man kan kjøre prøveskilter på banen... Var derfor ikke jeg kom :/ Takk for det... hehe Det sto vålerbanen i papirene på de som kjørte med prøveskilt
hylle Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Vi leide kun bane 2 og 3! Synes den banen passer bra til E30.
Bare_egil Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Her er de få bildene jeg tok, glemte helt å ta bilder..
powerfulglenn Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Men hvorfor var det lov til å kjøre med Prøveskilter? Biltilsynet sier nei til at man kan kjøre prøveskilter på banen... Var derfor ikke jeg kom :/ Takk for det... hehe Det sto vålerbanen i papirene på de som kjørte med prøveskilt Okei? For når jeg spurte biltilsynet om jeg kunne få prøveskilter for å kjøre på banen våler så klikket hun på meg og skjelte meg ut :S Og hu spurte om jeg var virkelig så dum :S For det var ikke lov sa hu :S Menmen jeg håper jeg kan komme neste år med hvite skilter
ehrnst Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 ja, kommer nok helt an på hvem du treffer i skranken. ordrett hva folk har sagt vet jeg jo ikke, men papirene var i orden
winchester Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Så jo ut som ett greit oppmøte gitt! Har sittet her i 30 minutter og lest gjennom de siste sidene grunding for å finne ut hvorfor "BMW E30 treff 2011 blir et dårlig arrangement.", men så innså jeg nettopp nå at det står årlig, haha.
hermanoo90 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Så jo ut som ett greit oppmøte gitt! Har sittet her i 30 minutter og lest gjennom de siste sidene grunding for å finne ut hvorfor "BMW E30 treff 2011 blir et dårlig arrangement.", men så innså jeg nettopp nå at det står årlig, haha. hahaha =P sånn kan det gå =)
BMWBenny Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Takk, for flott treff ja, mye gromme biler. Og mye bra mennesker! På gjensyn
NA Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Er det ikke bare sånne rallycross glassfiberskjermer da?
ehrnst Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 stemmer det. kjenner han som kjører og skrur (for det meste). er vel sånne rune hansen skjærmer. Bilen går forøvrig i GT-Serien den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå