Gå til innhold

Bmw E30 treff 2011 Blir et årlig arrangement.


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 706
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror en pris på 1000 KR er det samme som og skyte seg selv i benet. Sikkert greit for dem som skal vere med på alt men for og parkere på et ommråde er dette en drøy pris .

Om jeg tar helt feil så si gjerne fra . For di som bare vil stille ut bilen og prate tull med folk med samme syke (E30) så hadde det vel kunne hvert muli med en annen pris. Dette er bare min mening og om alle dere andre her inne er helt uenige med meg så sletter jeg gjerne mitt innlegg.

Ikke for og vere noe bedre enn noen andre her inne så har jeg 4 stk biler som gjerne vill på treff.

Jeg er da enig med deg. Synes ikke 1000,- er mye, men mange kan kanskje synes at det er mye. Og det kan virke litt vel mye med 1000 for kun å evt stille ut bilen. Men dette får arrangørene bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er vel ingen som er påmeldt gatebil heller som skal være i 2011. Tror alle kommer til og melde seg på/komme i døra å betale. blir det bra vær kommer ALLE. Tror ikke det er noe å bekymre seg får :) Været avgjør desverre alt på slike arrangemang, folk venter nokk til de vet værmeldinga med å betale. De gjør hvertfall jeg, vis ikke er det penger ut vinduet for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...