Eklund Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Har coilovers fra KW på bilen. Den er for lav, i hvertfall for vinterbruk. To tre cm foran eller noe. Jeg fikk dette med på bilen, men er justerbart. Så lurer på om noen har erfaringer med senkesett fra KW og forslag til justering. Jeg aner ikke, men skal ha på vinterdekk og tenkte ta d i samme slengen.
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Du vrir bare på en ring slik at hele festet til fjæra flytter seg. Varierer litt hvordan man løsner den, men på mitt sett er det en liten unbrako du må løsne først.
Eklund Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Trenger man noe annet enn en enbrakonøkkel? Noe for å flytte den ringen?
E30 Ole Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 http://ebay.tunershop.de/ts-usa/coilove ... ilover.jpg Kan vel hende du trenger en sånn nøkkel som du ser på bildet her! For å vri skivene... Men kan vel også bruke en stor tang f.eks
Eklund Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 fannt nøkkelen nå, men er det bare å skru? Presser ikke fjærene på eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå