Eklund Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Har fått meg et kineseranlegg til min 528. Er kjøpt fra grossist, men var lang leveringstid. Bilder på http://www.bimmernav.com/store/catalog/ ... system.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hvor bestillte du fra, og hva betalte du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Har sett flere tråder her om denne spilleren. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=160364 http://www.importhandel.no/advanced_sea ... 39&x=0&y=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 må si den så bedre ut slik den live enn det bilde som lå ute av den tidligere. men trur den passer bedre i e38 pga den buen på toppen : P men gjør sykt mye med interiøret å få inn en sånn skjerm, det skal sies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 må si den så bedre ut slik den live enn det bilde som lå ute av den tidligere. men trur den passer bedre i e38 pga den buen på toppen : Pmen gjør sykt mye med interiøret å få inn en sånn skjerm, det skal sies!! E38 og 39 + X5 har lik orginal navigasjon. så den passer nok like bra i alle de 3 modellene. hva med kjørecomputeren som tas vekk da. mister man den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Har hørt både og om den kjørekomputern. Har ikke fått installert min enda, men skal si fra hvordan den funker. Kjøpte fra et sted som het hotsaleoutlet.com, men de var veldig trege. Tok nesten to måneder. Med tanke på mva og annet så tror ikke jeg at prisen blir så veldig forskjellig fra de som har begynnt i mellomtiden, så mulig jeg dropper det. Var i utgangspunktet mest ivrig etter å å få prøve en slik enhet selv og slippe styr med oem med alle moduler og kabler. Virket enkelt og ryddig dette, og kan styres fra rattet dessuten. Har dvb-t som funker i norge også, så vill man ha tv så må man nesten ha denne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 må si den så bedre ut slik den live enn det bilde som lå ute av den tidligere. men trur den passer bedre i e38 pga den buen på toppen : Pmen gjør sykt mye med interiøret å få inn en sånn skjerm, det skal sies!! E38 og 39 + X5 har lik orginal navigasjon. så den passer nok like bra i alle de 3 modellene. hva med kjørecomputeren som tas vekk da. mister man den? De er ikke 100% like sjø. E38 har en annen ramme rundt, så det blir en glipe der om man setter inn en e39 navi. Jeg har dette so og skal derfor bytte den ramma der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå